doksanlarda vitrin olmak

Çok oldskul olmasa da evimiz de hala vitrin var ve vitrinden nefret ediyorum. içinde bardaklar var , çekmecelerin de çatallar var , fincanlar var , var da var. bu vitrinler gereksiz alet edevat almaya itiyor insanları bence . şimdiden söleyeyim eve vitrin almıcam ! (mesaj gitti mi ? ) Bu vitrinler yüzünden tv mizi sokucak yer bulamıyoruz oda da.
Yapay meyveler de ayrı bir konumuz. Her evde oldu bu meyveler ne gerek var bunlara hala anlamadım. Bununla beraber uzak doğulu biblo figürleri de baya revaçtaydı bir ara. hala da revaçta gerçi . onu da alamam ben..

bu duruma bu kadar tepkili olmam "bun design" dan alışveriş yapacağım anlamına gelmesin. 100 küsür lira veremem ben saate.

2 yorum:

  1. Kerem benimde fotoğrafımı koyabilirdin :D Dilim karpuz

    Okan.

    YanıtlaSil
  2. izinsiz koymayım dedim :D koyiyim aslında evet :D

    YanıtlaSil