lise ve dengi okulların graffiti aşkı

Bu konu aslında eleştirilecek bir durum değil. Yalnızca çok dikkatimi çekti yazayım dedim. Sebebini düşündüm ; okullarımızdaki haylaz graffitici (writer) gençlerin okulumuza katkı sağlaması , onların da topluma kazandırılması gibi bişeyler mi acabaa ?.. Aslına bakarsanız çok kötü duruyor ya. Koskoca tek renk bina köşede okulun adı yazıyor. bari heryeri boyatın..graffitiyi okullar yerine berber ve oto yıkamacılara daha çok yakıştırıyorum ben. oralara da yaptırıyorlar..

2 yorum:

  1. Kamuda çalıştığım dönemde sürekli ihaleleri yapılıyordu. Profesyonel birçok genç katılıyordu. Ben takdir ediyordum. Bu adamların bir yetenekleri var ve devlet her ne olursa olsun onları teşvik ediyor, üstelik okul duvarlarında bile. Parasını veriyor, imza atmasına izin veriyor. Ben beğeniyorum. Neticede banliyöde yaşamıyoruz. Her yer uygun street arts için.

    YanıtlaSil
  2. okulun adı yerine başka şeyler yazsa daha iyi olur bence :) legalin legali oluyor böyle. geçen sabah treni beklerken karşımdan bi banliyo treni geçti baştan sonra graffiti. geceden çalışılmış herhalde.

    YanıtlaSil