Nükleer serpinti

Şemsiyemi aldım bekliyorum
hiroşima, nagazi bilmem kaçıncı enlem
hatta kapitalizm filan diyorum
sayamıyorum artık lütfen bir önlem

bi de metrobüs çok büyük kolaylık

insanlara üzülüyorum ama
hepi topu 20 duraklık
parketmiş kuşlara bakıyorum
bilhassa güvercinlere
parkta parketmiş güvercinler

süperegom emretse ne yazar

gönül ferman dinlemiyor
bi de saatsiz dolaşamıyorum
sabitimi kaybetmeyeyim diye

yatmadan evvel, kalktıktan hemen sonra

ben hep bunları düşünüyorum malum
zaman bükülüyomuş diye duyduydum
olmamam gereken zamanlara duyurulur!

amazonlar için için

hiç üzülmedim mesela
kutup ayılarına da öyle
eskimoları zaten sevmem
ikram diye karısını sunar mı la insan?

teknikli şiyir, otantik devrim

türlü türlü icatlar var
ama biz hala telefondayız
o ses var ya, o ses?
o tel var ya, o tel?
telsizini düşünemiyoruz

mantar sever misin hiç sormadım

atomlar, bombalar enderun meseleler
kruşçevden allah razı olsun
bi de staline söverler

radyoaktif madde ikazı

ilkokul duvarına çakılı tabelalar
soğuk soğuk savaşlardan kalmaymış
sesecebe ne ki?
ilkokul üçte hep yağmur yağar

yatmadan evvel, kalktıktan hemen sonra

malum ben hep bunları düşünüyorum
ama dayanamıyorum artık gel
şemsiyemi açtım bekliyorum
siren sesleri
a-ha bizimki bu olsa gerek
kesik kesik
bulut bulut nükleer serpinti!

gibileştirmedim ben bunu
erimek istiyorum
tende tuz
ben de susayım.




edirneye dönücem de yarın gene sıkıntılar filan yazamam da yine
böyle de bişeyim vardı buyrun
iyi geceler

1 yorum:

  1. şiiri google da arattım.sayfamız çıktı.demekki bunu sen yazdın..facebooka koycaktım 1-2 mısrayı sen yazdın diye koymıcam. :)

    :) bu smayliyi yaptığıma göre anlaki bende dertten müzdaribim.. ve sana soruyorum ki , "neden saçların beyazlanmış arkadaş sana da benim gibi çektiren mi var ?"

    YanıtlaSil