Musa abiyle kadınlar günü

bizim apartumanın, daha doğrusu apartların en yüksek rütbeli görevlisi olur kendisi. diğer ikisi niye var hala anlamış değilim. gerçi kadın çalışıyo sağı solu siliyo ama yaşlı gibi olan hep klübede uyuyo gece gündüz. neyse musa abi de sahibesi elif hanımın gazıyla sanırsam her sene çelenk yaptırıyo
kızlar üstüne not yazıyo :) gülüyolar sonra böyle şeyler işte
eleştirmek için filan yazmadım heaa.. seviyoruz allah çarpsın
nolursa olsun
fenaa bu kariler
neyse
bi de aşlığa bakınca 3 tane anlam var dimi bildiğimiz kadınlar günü kutlanmalık, pastalı börekli çaylı dolarlı marklı gün, bi de regl oluyolar ya günüm geldi filan

bu da geçen seneki çalışması


aha bu da musa. benim yatak kırılmıştı onu tamir ederkene.
aklıma geldi lan bak bu Günü şahsi bloguma düşmüştüm ben. hey gidi ya..

2 yorum:

  1. adam çalışırken fotosunu neden çekiyosun lan :D

    YanıtlaSil
  2. ne biliyim lan komik geldi :D

    YanıtlaSil