Cemiyet hayatı


Bugün sultanahmette hakan pekeri gördük. yanında bi grup insan vardı güle oynaya etrafı tarif ediyodu kolundaki kıza. ama hakan peker yaşlanmıyor tezi yalan imiş basbaya berbat bi yüzü var bi de yanmış mı nolmuşsa çok betermişsin hakan.

zafer peker var bi de daha mütevazi olanı, kendini bileni. yüzündeki garip gülümseme bana toplu cinayetten 5 sn öncesiymiş gibi geliyo.
"aslında ben daha yaşlı duruyorum ama o benden büyük, abim
" diye de bi olay var ya baktım şimdi zafer '67li, ağabeyi '63lüymüş. zaten emindim onların bu durumuna ama teyid etmek istedim.


djçağlayan & zafer peker

devamı da şöyle:
1967 yılında İstanbul'da doğan Zafer Peker'in gençliği diskolarda geçmişti. Ağabeyi Hakan Peker'in yolundan ilerleyen sanatçı ağabeyinin yardımları ve ...



diye devam ediyo.

ayrıca yeri gelmişken, bi üstteki müzik direktörümüz dj çağlayan hakkında daha geniş bilgi için:
http://www.djcaglayan.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder