herkes bir şekil yolunu buluyor : spartacus

biz kızları sevince, beğenince, yolda "ohşşş" deyince "azmış öküz" damgası yiyoruz. fakat bu dizici , cnbc-eci karılar facebookta orda burda bu çıplak herifi paylaşıyorlar. "spartacus gel bana atla" diyorlar. spartacus size gelmez. biz varız bu topraklarda bizle idare edeceksiniz. hala anlamadınız mı ? biz türk erkeği olarak birşeylerin farkındayız öle yabancı artis karılarla pek ilgilenmiyoruz. elimizdeki malzemenin farkında olup ona göre takılıyoruz. ben bir reklamlarda çıkan müge boz diye bir kız var ona sempati besliyorum. ama onunda üstsüz fotosunu paylaşmam face de . bir de eski rocco reklamındaki kızı seviyordum.

spartacus dizisine bir tepkim yok onuda söylemek isterim . "popüler olan herşeye karşıt olmak eskidendi geçti onun modası" gibisinden eleştirilmek güzel olmaz :( izleyemedim ama daha diziyi. tvlerin kontrolü ailemde olduğundan ve internetten dizi indirmek zoruma gittiğinden fırsatını bulamadım ama yakında izleyebilirim. şimdilik the walking dead'e verdim dikkatimi. sizde öle yapın..

12 yorum:

  1. İtalyan erkeğine olan sevdaları da enteresan tabi. Milanolu düşleyip Tokatlı almak zorunda kalıyorlar. Büyük hayal kırıklığı.

    YanıtlaSil
  2. spartacusun karısı ölüyo. batiatusta ölüyo. hepsi kaçıyo

    YanıtlaSil