yaşar abi'nin seyir defteri

bu gece yine yaşar abi'nin mekanında takıldık ve epey güldük. akıllarda kalanları yazalım.

yörük : abi çocuk gerçekten inançlı biri baya müslüman yani.

yiğit : aa müslüman yani .

nacar : yok amına koyayım ineğe tapıyor müslüman olcak tabi


-----------------------

ferhat : yaşar abi yaşar abi

yaşar abi : he canım

ferhat : abi şimdi 100 liran var. kazak ihtiyacın var ama çocuğunda mont istiyor. pazardan mont mu alırsın yoksa kendine kazak mı ?

yaşar abi : çocuğuma mont alırım tabi. çok önemli çocuk.

ferhat : bak işte oğlum mont satmamız lazım bizim pazarda. çocuk montu!

yaşar abi : durun bakın ben bişey anlatıcam. şimdi düşünün çırıl çıplağız dışarda.

yiğit : puaehaehafdgg aggagaggagjajaja

yaşar abi : gül gül sen ebenin amını göstercekler sana

ortam : oaıushfuasdhfdsyf7dsf

----------------------------------------

yörük : ya işte çok garip bir olay anlatamadım tam. böyle garip kızlar bizim dikkatimizi çekiyor. mesela bir kız var ders arasında biber yiyor. çok garip geldi o kız.

ortam : o nasıl bir alışkanlık öyle amk.

---------------------------------------

ferhat : LAN O DEĞİLDE SEN YERFISTĞININ KİLOSUNU BİLİYO MUSUN AMK?

ben , yiğit, nacar : uaeaheaahahha yer fıstığı ne lan haehah

ferhat : ne gülüyon lan yarrağam ?


--------------

neyse bu olaylara ben şahit olduğum için çok gülüyorum yazarken bile. sizin alakanız yok ama belki gülersiniz ama geneliniz gülmez. neyse böle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder