futbolseverlerin haşmet babaoğlulaşması


Haşmet Babaoğlu'nu sevebiliriz aslında . Ben okumuyorum pek kendisini . 90 dakika programından uslubunu hatırlıyorum ama . böyle benzetmeler yapıyor muydu pek anımsamadım şimdi ama , yapsa yadırgamam herhalde ..

böyle romantik şeylerin futbolla ilişkilendirilmesini ben sevmiyorum pek lan :) kartalspor maçında çekirdeğin çöpü ağzına sıkışmışken kaçan pozisyona "oynayacaan topu sikmm" diye tepki gösterirken çekirdek çöpünü ağzından fırlatan piknik tipi adamları ben daha çok seviyorum.. televizyon da maç izlerken pozisyon esnasında tekme sallayan(şut çekercesine) adamları ya da ..

üstteki jo manchester'da yedek tweeti de araya karışmış...alemci futbolcu istemiyoruz !

1 yorum:

  1. ohoooo tribündergi ye kalsa futbol barıştır, halkların kardeşliğidir, livornodur, lucarellidir solculuktur, futbol marxismdir futbol sadece futbol değildir yaraktır kürektir...

    YanıtlaSil