futbolseverlerin haşmet babaoğlulaşması'na ek

futbol sevgiyle alakalı bişey değil ki lan. ya da şöyle söyliyim sevgi aslında böyle bahsedildiği gibi gelmiyo bana. böyle ramiz dayı muhabbetleri gibi filan anlatıyolar. bence sevgi, gayet şiddet içeren bişey. burdaki "şiddet" kelimesinden kastım, öyle yüceltmeyle alakalı değil hatta genelde küçük düşürücü bişey denebilir. ayrıca gayet de "bişeyi seçiyorum" manasına gelen bişey. "güzel olduğundan sevmek" değil de "sevdiğimizden güzel geliyo" gibi diyeyim. ya da her ikisi de etkili ama ikincisi daha etkili bişey bence sevgi açısından bakınca. neyse işte böyle düşünmeyip çok romantizm yapılınca bana anlamsız geliyo. futbol ne diye sorsa biri bana hafif gülümseyip nefesimi dışarı vererek konuşmaya başlamam herhalde. fifanın el kitabını veririm aha kurallar böyle böyle diye. yoksa anlam yüklüyoruz ama bunu cümleyle aktarınca gereksiz oluyo. aynını ben de yapmış gibi oldum şimdi neyse ama benim derdim sevgi kısmıyla alakalı.

mesela ali ece gibi adamlar daha çok seviliyo artık. mesele futbol bilgisi, yorumu değil ama öyle bi dünya da yok işte lan. ne o ya.

neyse piknik tipe gelince maça ailesiyle gelenler var. bi yandan çekirdek yiyo, bi yandan hanımını güvene alıyo, bi yandan ufak uşakları göz önünden ayırmamaya çalışıyo, bi yandan başını sıcaktan korumak için gasteden külah yapıyo sonra diğer aile üyeleri görüyo, ailecek origamiye giriliyo, sonra bi gülüşmeler derken bunlar çok güzel şeyler. tellere tırmanmış, eli meşaleli, ağzı gözü sarılı, yarıcıblak capo'lardan daha etkileyici.

bi de bireysel olarak gelenler var. bırak futbolu, sporun herhangi bi dalıyla uzaktan yakından ilgisi olmayan insanları görünce çok iyi oluyorum, hamamda gördüğüm kamyoncular gibi oluyo, kendimi yalnız hissetmiyorum.

ama en güzeli sezon sonunda takım bütün kulvardan kopunca tellerin arkasında sinir krizi geçirip kameralara kombinesini sallayan adamlar. ama bunlar artık büyük takımlardan ziyade 2. lig taraftarına özgü şeyler. onun da bokunu çıkarıp romantik işlere girememek lazım.
ayrıyeten eve dönünce uzun bi aradan sonra orduspor maçlarına gidicem ve aynı:

@2 sevgilinin kavuşma anı gibidir futbol :-)

bu ne amk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder