Eylül ile gelen.

İki yıldır myspaceden bi tepki gelir umudu ile çöreklenmiş kalmışım aynı siteye ama mezarturizm sayesinde soundcloud'u keşfetmem simge sayesinde formspring'i keşfetmem ile neredeyse aynı zamana denk geldi. Eylül'ün başına yani.
Eylül millete hüzün, mutsuzlukluk, trajedi, hafif yaprak dökümü edası getirir bana iki yeni account getirdi.
Hadi bakalım.
Paylaşım ola diye linkleri veriyorum ha zira bilirsiniz ki bana soru sormak sizi çok heyecanlandıracaktır.
arkaplan'a da googledan 'vector+çıplak adam' olarak arattığım ve çıkan sonuçlarına bandığım fotoyu koydum. İlk tepkiyi iki yıldır bi selam vermekten aciz olan pelinden aldım. Demek ki cool bi kullanıcı olma yolunda ilk adımlarımı atmışım.
ki bence şu mini istatiksel tablo işlerin gayet iyi gittiğinin kanıtı.
Plays210466
Comments11
Favoritings44
Downloads719
Profile Views40 68




3 yorum: