Bir gece masalı















Cehennemden gelenler için
7 gibi mesai
cuma geceleri anlatılır
kediden kadın hikayesi

eski köyün birinde
nursuz karı-koca
her sene bir bebek doğar
karakedi avluda
ertesi gün çocuk yok
kıpkırmızı kundakta

sonra dayanamamış adam
demiş: "dayanamıyorum!"
çok dualar etmişler ama
hepsi ölmüş bir günde

sonra dayanamamış kadın
demiş: "dayanamıyorum!"
adam sormuş: "noldu?"
demiş: "anneme gidiyorum"

adam demiş: "son bir şans..."
beklemişler bir sene
çok zaman geçmeden
kadın yine hamile

çocuk büyürken içerde
adam çok düşüncede
sonra vakit gelmiş
çığlıklarla gene

ama yine avluda
usul usul tırnak sesi
dikili 2 göz ve
yine o karakedi
çok zaman geçmeden
gece geri geldi

Çocuk beşikte yatarken
adam eşikte nöbette
lakin çok geçmemiş
adamın içi geçmiş
sonra tiz bir ses
kulağına gelmiş

Gözünü birden açınca
koşmuş bebeğin başına
kaçarken yakalamış
pis suratlı cadıyı

adam sormuş: "sen kimsin?
demiş: "adım Al"
adam şaşkın şaşkın:
"burada ne işin var?"

uzatmış pis elini
bebeğin göğsüne
sokmuş sonra içeri:
mırıldanmış hafifçe:
"ah bu çocuğun kalbi..."

adam birden irkilip
tam kafasını keserken
cadı buna yalvarmış:
"eğer beni salarsan..."

adam biraz düşünmüş ama
"...70 yıl sana gelmem"
ne de 7 sülalene
yoksa lanetim gitmez
açılsan karadenizlere"

adam bakmış çaresiz
"git" demiş cadıya
cadı, kedi olmuş birden
sıçramış çatıya

son bir kez mırrlamış
beyaz yüzlü adama

sonra çişim gelirdi
oysa uyku çok tatlı
Al'dan hep korkardım
bir gece gelir diye

en güvenli yer orda
babaanemin göğsünde
ama çok geçmeden
Al olurdu babaanem
belki de çiş yapmadım diye

"ölümsüzlük" der herkes ama
o daha korkunç değil mi?
gene tercih muhabbetleri:
uyku mu? çiş mi?

burası da kendime:
"lan yat uyu artık!,
mesanesine toplu iğne soktuğumun zombisieee"


resim: ibrahim balaban
şiyir: kendim & anonim ortaklığı
beste: soner sarıkabadayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder