"Ve âlemlerin Rabbi olan Allah dilemedikçe, siz dileyemezsiniz!"




polis i tekrar izledim de bu çok fena lan. çok güzel bu. yani hakkaten mal oluyo bazı arkadaşlar. anlamıyorum bi dine inanmasan bile böyle şeyleri görmen lazım. kutsallığına inanmasa bile bundan etkilenmeyen insanın harbi sığır olması lazım. "öyle öyle kandırıyollar işte insanları mıy mıy" yapmaya gerek yok işte. elalemin kadınlar insan mı diye toplantı yaptığı bi çağda, çölün ortasında saçma sapan işler yapan insanlara yepyeni bi dünya vermiş, üstelik böyle cümlelerle gelen bi insan ne olursa olsun büyük bi insandır.

üstelik sadece ses ahengi değil bi de şu cümlelere bakınca piuuvv ne güzel anlatmış. "hal böyle iken nereye gidiyorsunuz?" mesela bana hep o dönemi hatırlatıyo çocukken hayal kuruyodum. aynı alak suresi de öyle hem mana olarak hem de okunuş açısından insanı çok etkiliyo.

ilkokulda zorunlu din dersi olayı iyidir-kötüdür fikrim yok ama önce bunu dinletselerdi mesela çocuklar daha çok şiir severdi bence. ya da "iran olacağız" hikayesi yerine New World Order dan, Büyük Ortadoğu Projesi nden, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı ndan önce farsların devlet yönetimi anlayışı konusunda dünyadaki en ileri kültür olduğunu öğretselerdi mesela. ondan sonra öğrenseydik biz "gerçekler"i, kafamız daha rahat olurdu bence. doğunun iyi yanlarını da pek alamamışız biz.

bi de bu okuyan abi genelde bazı radyolarda çıkıyo bazı geceler dinlerken uyuyakalmak güzel oluyo. neyse bi de yanlış olmasın şiir kitabı gibi düşünmüyorum elbette. mübarek aydayız, bu ayın hürmeti de kur an dan gelir, oruç onu kutlama şeysi malum. hani ona mahsuben hatırlatalım dedim.

3 yorum:

  1. Bir boşluk var göremediğim.Bir video var anlaşılan dedim ama çıkan eden bir şey yok.E merakda var.Yazdım googlea başlığı bir kaç lınkden sonra seviyeli paylaşımlar.Seviniverdim sizi gördüğüme ama izleyemedim ben hiçbirşeyi.

    YanıtlaSil
  2. aslında bir video var . youtube olduğundan açılmıyor olabilir .. "polis filmi kuran sahnesi" bunu yazarsan bulabilirsin.

    YanıtlaSil