yeşil boğazlı sweat (bir doğum günü yazısıdır)


10 yaşların da falanım. okuldan nefret ediyordum. o yüzden okulun beraberinde bana getirmiş olduğu ; öğretmen , okul arkadaşı ve çeşitli velileri de pek sevmiyordum. şimdi düşündüm de 8 yıl nasıl geçmiş be cehennem gibi. neyse onlar bizi seviyolar mıydı tam bilemicem ama seviyolardı sanırım annemle iyi geçinirlerdi.. aslında normal olarak gerçekten iyi insanlardı onlarda ama ben çocuk aklımla hiç sevmiyordum onları.neyse doğum günüm olmuştu bi kere hep beraber bizim evde toplandıydık. bana 4-5 veli toplanıp yeşil boğazlı bi sweat(kötü bi giyecek) almışlardı.. bide çocuklarının aldıkları notlardan falan bahsetmişlerdi sanırım.. benim notlarım iyi değildi pek..aslında iyi di de onlar 100 almışsa ben 70 almışımdır muhtemelen.. o yüzden o gecenin sonunda evde çatışma çıkmıştı.o aldığım tek hediye ve gece çatışması yüzünden ne doğum günü kutlamalarını ne de okul aile birliğini sevebildim..diyeceğim bu kadar..

bugün benim doğum günüm bi de.

2 yorum:

  1. Facede kutlamalari kabul ederken hep gülec ifadeler kullandigin icin tam tersini düsünmüstüm. Yinede iyiki dogmussun.

    YanıtlaSil
  2. biraz gec oldu ama... nice yillara !

    YanıtlaSil