reddedilen


bloga az çok girenler , az yazı var diye bizi tatil de sanmasınlar. sanırım paylaşacağımız şeyler bitti. hayatımız da yeni şeyler olmuyor. benim oldu gerçi. burda anlatmak istemiyorum ama tribe girdim baya .. "kendimi iyice deli yaptım" bu sebepden .

inception'a gittim. güzel film izleyin. matrix daha güzel ama bence hala .

taze fasülye yiyorum oda güzel bişey.

gitar hiro oynuyorum bol bol . davul enstürmanını seçtim kendime . sanırım yakında heves edip gerçek davul çalmaya filan çalışıcam.

2 gün önce blog toplantısı yaptık . acme alışveriş yapıcaktı. istediği şeyleri bulamadı garibim. rocha john rocha gömleklerini beğendik alamadık ama sağlam paraydı.. geçen zaman bizi daha fakir yapıyor. ben ama samsung pebble mp3 player aldım. 1 gb 53 tl pahalı gibi ama inanılmaz bir ses çıkışı var . ipoddan da sonyden de iyi alet.. onun dışında muhabbet çok güzeldi lan bu adamları seviyorum . referanduma evet dicez.

küçük sıkıntı zamanlarında "randall kafası"na girmek çok güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder