Hep mi yanlış olduk?


SP olarak misyonumuzu anlata anlata bitiremedik 3 kuruş sermaye koyup iş kuramadık.
ama mesele şey, şöyle göz gezdiriyorum da genelde öyle bi tuzağa düşmüş gibiyiz.
bi de eleştireni eleştiren var. eleştireni eleştireni eleştiren var. eleştireni eleştireni eleştireni eleştiren var. böyle gidiyo bu mantık da artimetik değil geometrik bi büyüme söz konusu.
neyse dünyanın tasası bana mı düştü. cidden düşünemiycem.
sorunlarımdan da bahsetmiycem. sorunum yok ramazan güzel oruç güzel hocamı dinliyorum bazı geler. flaş tvde izleyin bence.
mesela geçen stalker ı izledim. sonra yorumlara girdim allaah. filmde eleştirileni -eleştirmiyo da olabilir- film üzerinden gerçekleştiren insanlar var. şimdi ben ne diyim. bişey demiyorum film iyi işte yani izleyin sıkılırsanız.
inceptionı izlemedim. merak ediyorum ama etmiyorum da christopher nolan filmleri birbirine benziyo gibi fragmandan anlıyosun. fakirim. mutsuz olduğumüçün daha fazla başıma bişey gelmez herhalde diye mutluyum.
hoş geldin ya şehr-i ramadan.
çok zorda kalmasam ingilizce konuşmam. alamanyaya gibip almanca öğrenmeyen insanlar gibi olurum herhalde. bence yadırganmamalı. geçen bu geldi aklıma.
sorgulamak eleştirmek yorucu bi yaştan sonra. bi yola giremedik. ailelerimiz nasıl insanlarsa şöyle şöyle yap diye baskı kurmuyolar bence yanlış yapmışlar. sonra ben gibi umarsız çocuklar oluyo.
serseri ruhlu diyemiyorum. rahatlıktan ödün veremiyorum. ayıbolur.
işte öyle baskıcı dayakçı bi ailede büyümek zorunda kalmak bence bi yerden sonra makul.
- (eksi) den gelenle 0 dan gelen bir olur mu hiç?
olmaz.
büyük laflar etmiycem. böyle deyince edebiyat soruları gelmesin akla. ama misal ben çok şey bekliyorum herkesten. bu da makul olan değil. makul olan her gece 15 tane bira alıp camın dibinde oturup günde 1 öğün kumru yiyen olmak mı? yahut ne bileyim. istemem artık.
hiç mi güzel şeyler olmuyor oluyor. hamamda herkes çok mutlu. kamyoncular var ameleler var ne güzel hikayeleri var. harbiden var surattan o an ordaki halinden anlaşılıyo. hamamda mutlular. görünce çok mutlu oluyorum. takılsam onlara olmuyo işte her şeye otantik bakılmaz.
ama güzel. iftar öncesi mutluluğu da çok güzel. sabreden olmakta güzel. sabreden olup ödüllendirilmekte güzel. pembe yanaklar da güzel.
keşke söyleyecek daha güzel cümlelerim olsaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder