"beyler hayatıma yeni sayfa açıyorum" dönemi

Bu dönem hangi zamana denk geliyor ? Bu vakitlere denk geliyor aslında . Yazın sonlarına doğru hafif gelirken yeni bir karşı cinsle karşılaşırız , yada tatilde çok dinlendiğimiz için kafamız baya boşalmış olur yeni sezonda çok iyi işler yapacağımızı kararlaştırırız kendi kendimize.. çok saf ve gariban insanlar olduğumuz burdan bellidir zaten . çünkü seneye aynı şeyleri yine yaparız . bu planları yaparken o zaman kadar samimi olduğumuz insanları nedense bi gözden geçiririz falan "şu şu boş insan araya mesafe koyayım falan"..gerçi bunu ben pek yapamam yapanlar var ama . bi insan hayatında boş insanların olduğunu düşünüyorsa çok boş işle uğraştığının da farkına varması lazım. dürüstlük falan.. kendi içinde dürüstlük..

Mehmet Nas'ı düşünün..her sezon yeni bir sayfa açıyor , yeni bir klube gidiyor . ilkten başarılı oluyor gibi..ama sonra..

neyse eylüle kadar yeni planlara devam..

"bu sene ps3 alıyorum ve oyuna o kadar para akıtmıyorum"
"pc açıksa bile fazla msne girmiyorum.. 'nerelerdesin ?' diyenlere de işim var internete giremiyorum diyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder