genç kızlara taktikler

bilgilendirme : blogumuz da kadınlara karşı bir duruş, tavır yoktur. "bundan sonra da olmayacaktır" diyemiyoruz ama ..

Çekici , güzel , hotçik olmak isteyen kızlara burdan birkaç giyim taktiği vermek istiyorum. yani benim aradığım giyim kriterleri bunlar en azından .
birincisi bu . tayt - tşört kombinasyonu (babet sevmem, onun altına rapçi ayakkabısı giyin yada tiger giyin ne biliyim). tşört beyaz olsun popo hizasına kadar. evet böle olsun bu.

ikinci örnek için fotoğraf bulamadım geçen maçta gördüm bi tane direk yazayım..kırmızı üstüne sarı GAP tşört.altına tam sınıflandıramadığım için tarzını "zengin kapri"si dediğim kapri şort.bi de tiger ayakkabı..bu 3 lü pek kral oluyor. bu tarzı özellikle zengin gibi gözükmek isteyen varoş ve orta direk kızlara öneriyorum..zengin gibi gözükmek istemeyen varoş ve orta direk kızlara da öneriyorum gerçi ..

üçüncü örnek ; hmm aslında burda ne giyilmesi gerektiğini sölemeyim ne giymemeniz lazım onu söleyeyim..forma giymeyin evet forma sakın giymeyin..maçlar günleri giyilebilir ama evet . ama dışarda giymeyin "takım aşkınız" için dışarda 40 derecede pişmeyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder