Kadın Doğası


Dünya üzerinde tanrı suretinden yaratılmış ademoğluna en sıkıntı verebilecek varlık onun kaburgasından yaratılmış olduğu söylenen kadındır.
Bu aslında sadece dünya üzerinde değil, olası ihtimalini düşündüğünüz gibi galakside de öyledir. Şimdi ' Deccal' filminde yönetmen diğer enteresan filmlerinde olduğu gibi kadından bahsetmiş hatta gerek harika kamera çekimleri, gerek muhteşem müzikler eşliğinde ağırlatılmış garip sahneler falan filan derken ( bazı noktalarda yönetmen kadını anlatıcam derken sıçmış sonra sıvazlamaktan çekinmemiş ( o sahneler anlamadığım yerler işte )) en sonunda filmden ' işte abi bu kadınlar böyle orospu çocuğu ' diyerek çıkmamızı sağlamış. Bu yüzden teşekkür ediyoruz yönetmene tekrar tekrar. Cannes film festivalinde kadın seyirciler tepki adına filmi terketmiş, yönetmene sormuşlar ne diyorsunuz bu tepkiye diye. Abimiz tarihteki hazır cevap ünlüler listesine girebilecek bi kıvraklıkta anında : çokta sikimdeydi sanki demiş.
Vay be.

Her neyse işte, bunu benim hayatıma döndürdüğümüzde

Şimdi efendime söyleyeyim en basitinden bi kız var msn'de sürekli konuştuğumuz ettiğimiz.
İki gündür bana ' ben senin umrunda olmasam da seni nasıl yaşıyorum bilemezsin', ' ah ahmak ben neler düşünüyorum bizim hakkımızda','neler de geçiriyordum oysa ki ' türünden sitemvari yazışlarda bulunuyor kendisi.

Ulan bi iyi davranayım kıza en azından bi arayayım ya da kamera açayım dedim arkadaşa dün kamera açmak için teklif yolladım yarım saat cevap gelmedi. Sonra offline oldu kendisi. Sabahta aradı beni ' ya efendim uyuya kaldım, yok annem girmiş, yok dedem gelmiş ' falan filan diye bi sürü ıvır zıvır şey anlattı. 'Tamam ya sorun' değil diyecek oldum kapattı telefonu. Bugün yine msn'den 'kamera aç' falan dedi. 'Beş dakika göreyim yeter bana tüm gün' dedi. 'Tamam açarım biraz işim var' dedim. Sonra o beş dakika oldu yarım saat arkadaş hala msn'de falan. Beş dakikalık açmak istemediğimden baktım bu yarım saat durmuş açayım dedim cevap yok tabi. Arayacak oldum. Şu an hala arıyorum telefonu kırkbeş dakikadır meşgul.

Bu benim için büyük ama sizler için küçük olan adım sinir sistemimi heba etmeye yetti de arttı bile.

İşte bu yüzden diyorum ki ' KADIN ŞEYTANDIR ! '

Katılıyorum sana sevgili
lars von trier. Kadın senin de anlattığın gibi pezevenktir adidir.

İşte bu da filmden bi diyolog. Ben bişey anlamadım demeyin üstte anlattık o kadar.




Adam:
Bir egzersiz daha yapmak istiyorum. Rol yapma oyunu gibi. Benim rolüm korkunu kışkırtan tüm düşünceler. Seninki ise rasyonel düşünce. Ben doğayım. Doğanın kapsadığı her şeyim.

Kadın: Pekala Bay Doğa, ne istiyorsunuz?

Adam: Elimden geldiğince sana zarar vermek.

Kadın: Nasıl?

Adam:: Sence nasıl?

Kadın: Beni korkutarak olabilir mi?

Adam: Seni öldürerek...

Kadın: Doğa bana zarar veremez! Sen sadece dışarıdaki yeşilliksin.

Adam: Hayır! Ondan fazlasıyım.

Kadın: Kafam almıyor.

Adam: Ben dışarıyım, ama aynı zamanda içerisiyim. Tüm insanoğlunu doğasıyım.

Kadın: Öyle doğa diyorsun. Hani insanların kadınlara kötü şeyler yapmasına neden olan doğa

Adam: İşte ben tam olarak oyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder