Sonra



Vee bugün son 3 aylık aksiyon bitti. bi anda bitti ama. her gün en az 10 tane şeyi düşünüyodum. ama okul bitmedi galiba. neyse yaz okulu için belgeleri hazırladım bi açıklansın bakarız. ödemelerimi yaptım. kira işini de hallettim anlaştık depozitoyu son aya sayıcaz pazartesi de çıkıyorum. ev ahalisi de şu saatlerde otobüse binmişlerdir sağ salim gelirler inşallah, onları da özledim. ailenizin yanınızda olmasının kıymetini bilin lan. ne olursa olsun. ama tacizci bi babanız varsa bilmeyin, savcılığa gidin. neyse keple cüppeyi almamıştım onları aldım bugün. sınavlara çalıştım baya konsantre oldum onlar da bitti. son 2 sınav ters oldu ama napim o kadar dayanabildim artık. gemi olayından sonra sürekli haberleri takip etmekten pek konsantre olamadım.

ama yine de çok fazla şikayet etmedim. hele isyan hiç etmedim. olması gerekenler oluyo, yapılması gerekenler yapılıyo, öyle. yakın geçmişte diyodum ki böyle olmamalı insan değiştirir ne yaparsa o olur diye ama bu türden bi üstlenmeyle hayatabakış açısı oluşturmak cidden çok zormuş. ama gene de umutsuz değilim.

mesela dün, "yeni sefer olursa ben de mi binsem acaba o gemiye?" diye düşündüm. pek eskisi gibi düşünmüyorum artık kendimi ya da işte hayata dair derin sıkıntılarımı. oturdum çalıştım uğraştım napim ben bu kadar uğraşabiliyorum. benim hayatım, sakin bi hayat. o yüzden böyle kombolu sıkıntılara gelemiyorum. herkesin derdi kendine büyük tabi belki abartmış olabilirim dediğim gibi pek ağlamadım kimseye. ben takıntılı insanım biraz bu konularda. o yüzden az olsun ama sakin iyi güzel olsun her şey, gerisi önemli değil.

şimdi güzel bi anma yazısı döşerdim ama hiçbi şey için halim kalmadı.
biraz kafamı dinlicem. epeydir oturup müzik bile dinlemiyorum.
yeni film, müzik, dizi, eser meser ne varsa beri gelsin.
yazın da şöyle bi işe gireyim kerem de cdcilik yapsın yan tarafta bankta oturalım çay içelim sakin sakin yeter. ne yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder