evladımıza isim koyarken


(bu yazıyı annemden ilham alarak yazıyorum)

İsimler sanki insanın hayatına yön veriyormuş gibi geliyor bana . Kader, Garip gibi isimleri olan insanların hayatlarında nedense bir uğursuzluk oluyor (çevremiz de var) mesela . Efkan , Yiğit , Kerem mesela orta direk ismi tam . Sertaç , Seçkin, Çetin alttan yetişen yeni nesil esnaf ismi gibi bir çağrışımda bulunuyor bana . "seçkin emlak bürosu"

Kaşif diye bir isim var mesela . 1 kere duydum ben bu ismi . çok sevdim . oğlum olursa koymak isterim ama okunuşu böle garip gibi . ismi Kaşif olan çocuk bence akıllı , arkadaşları tarafından sevilen , iyi bir çocuk olur . bizim yiğit gibi olur işte..

Futbolcu yapmakta isterim evladımı mesela ben . ona göre de isim var gazete başlığına uygun . "kadıköy'e Ayaz çöktü " ?

2 isimli mi olsa yada.. ben 2 isimli olursa 3-4 de yaparım . brezilyalılar gibi . dedemden bana doğru koyarım isimleri . kaşif ayaz kerem ahmet .


Erkek : Rafet - Kız : Behiye - Yemek : Yahya çorbası, Etli Patates, Pilav, Cacık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder