Sokak modası: penye




bi tarafta çük kafalı benetton çocukları..




bi tarafta amerikan güreşi penyeli çocuklar...

benim çocuğum böyle olmalı..

evet dostlar yaz geldi, okullar tatil oldu artık gündüz vakti etraf halısaha ayakkabılı ve 5 liralık amerikan güreşi tişörtlü veletlerle dolmaya başladı. özellikle mahalle aralarından geçerken dikkat edin spring-winter 2010 penyeleri amerikan güreşi baskılı.
yani ben10 out, WCW in. bentene ısınamamıştım bilmiyodum o karakteri o yüzden ama bu sezonki moda güzel olmuş.

bi de çocukluktan ergenliğe geçişteki dönemde en rahatsız edici şeylerden birisi anneyle çarşıya çıkmak malum. o zaman rodiden, vena bi de lc waikikiden alırdık genelde. maymun maskotlu anahtarlığı herkeste vardır herhalde. ama annem yine de "şurda pazarda 5 lira bunlar der" beğenmezdi genelde hiçbi şeyi.
aslında meyve-sebze alırken çocuğuna tişört alan anne çok güzel bi annedir elleri öpülesidir ama "al olm sana penye aldım çok ucuzdu valla" diyen anneye "bu ne yaa oooff ben giymem bunu!"deyip o caanım penyeyi yatarken giyen evlat, çok hayırsız bir evlattır.
geçen bizimkiler buraya geldiğinde annem gene tişört almış bana ama baktım levis sonra bi açtım bildiğin penye. "anne bunu nası seçebildin?" dedim "niye olm ne güzel bak" dedi "iyi ya yatarken giyerim artık.." dedim.
evet marka şeysi var bende de o kadar umarsız, aykırı bi adam değilim, kolaya kaçıyorum.
bana ne yakışıyo onu da bilmem. gömlek çok yakışıyo dediler gömlek aldım giyiyorum. zaten hoşuma giden şeyleri üstümden hiç çıkarmam yiğitin montu gibi.. çizgi film kahramanı gibi geziyorum.
bi de cinsel gurulardan sonra bayanlı moda blogları var ona da ayrıca tekrar değiniriz ama sizden de tiksiniyorum lan. pudraydı, maskaraydı, rujdu derken gına geldi. hani görsek şöyle üzerinizde nasıl duruyo derim ha bak bu anlıyo demekki olmuş bu konuşsun ama alt yapı da yok muhtemelen.
gerçi ben kızların makyaj yapmasından hoşlanmam.
...
sadece ruj, oje filan gibi şeylerde fantazi arayan birisi de hiç olamadım. nedense pek sevmiyorum. aslında hiç sevmiyorum. doğal olun da demiyorum aman ha! neden demiyorum misal bu yazıdan sonra bütün dünya halkları birleşip sözüme uyarsa doğal olan bayan arkadaşlarla dolar caddeler o daha daha daha fena... yani makyaja ihtiyaç olmamasını kastediyorum ama o ayrı bi olay tabi kızlar için zevk almak gibi de bişey işte bilemiyorum bence hem ihtiyacı olmasın, hem zevk içün de yapmayıversinler diyorum temiz ve bakımlı olunsun yeter bence.

oldu canım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder