P - İ - Y - A


Hava soğuktu.Karnım aç , kafam da karışıktı. yaşım ise 17 ve ceza konserine gelmiştim. yaş sınırı yüzünden girememe ihtimalim de vardı. ilkten karnımı doyurmak için arkadaşlarımla beraber dürümcüye gittim. sohbet ettik. herkesin dürümü geldi . yediler. benim dürümüm ise çok geç geldi. biraz duyarlı davranıp "dışarda yerim ben" dedim. dışarı çıktık zira konser saati yaklaşıyordu. orda fatih abi ve yanında 5-6 tane eleman gördüm . birinin üstünde sagopa kajmer t-shirtü vardı . ben yeni insanlarla tanışmaya biraz kapalı biriyimdir. ama fatih abi hemen onlara tanıttı beni. bende elimdeki dürümü onlara sundum "yer misiniz?" kimse yanaşmadı..birinin üstünde sagopa kajmer t-shirtü vardı.

Sonraki gün evde msnde insanlarla chat yapıyordum. hani bir kız düşürürüm de manita yaparım diye umutsuzca profiller arası surf yapıyordum . melike diye bir kız vardı o zaman fazla da konuşmazdım o kızla . geldi dedi ki "dün erkek arkadaşımla tanışmışsın" bende anlamadım pek ama "olabilir" dedim . sonra bir toplu konuşma oldu.sagopa kajmer t-shirtlü çocuk onun erkek arkadaşıymış meğersem.. çocukla konuşmaya başladık . ben arada yazmıyordum çünkü kız arıyordum profillerde . ama çocuk sürekli yazıyordu . aradan bikaç saat daha geçti . çocuk şunu dedi : "benimle kanka olur musun ?"

bu adam piya dır ve artık bu blogdadır.. aslında bu blog ilk düşünüldüğünde oda vardı ama internet aleminde olmadığı için onu bir türlü aramıza alamadık.. son 5-6 senemin içinde en aktif rol oynayan insandır kendisi (geçen 1 sene hariç) . en kötü günümde , en iyi günümde yanımda olmuştur diyemem . benim son 5-6 senedir en iyi ve en kötü günüm olmadı lan . hep aynı devam etti günlerim ama bundan şikayetçi değilim. osman, ozan, berk, duman, ifrazat, adonis, şeyma vb garip bir çok insanla tanışmamı sağlamıştır.. garip biridir.

değişik ortamların içine değişik amaçlarla girdiğimiz olmuştur . ama bir türlü o aradığımız tadı bulamamışızdır.galiba bulamıcaz da ..

"bende güzel bişeyim lan ? "

1 yorum: