toplantıdan notlar


hepberabercene toplanalım dedik. toplandık da bi yağız gelmedi . hiç blog hakkında bişey konuşmadık . habire güldük .

efkan ile yolda son 2-3 sene içinde hayatımızda gelişen olaylardan konuşurken konu "sütü seven kamyoncu"lardan açıldı. "ben ona gülmüyorum lan" dedim . efkanda gülmüyomuş . aslında espirili birşey ama televizyon dizilerindeki komiklikler gibi onlar biraz. hani videoları açıp "=)" şu şekilde izlenir herhalde . gerçi internet videosundan daha başka birşey de beklememek lazım . bizde video yaptık komik mi ? yoo yarak gibi.

herneyse sonra ekiple 1 banka yayıldık muhabbet ediyoruz . ilkten kadınların göğüsleri hakkında kısa bir konu oldu , sonra göbekli kadınların hiç sıkılmadan göbek deliklerini teşir etmesi konusu oldu (burda iğrendik az)..geçen ben bi tane gördüm mesela kadın terlemiş beyaz bişey giymiş bir delik var kocaman. neyse.. biraz daha zaman geçti jo hakkında konuştuk . biraz sonra incisözlük hakkında konuştuk .. efkanla yiğit çok güldüklerinden ama artık saçmaladıklarından bahsettiler (ben onlara da fazla gülmüyodum) .. efkan daha güzel şeyler söyledi ama onları kendi söyler zamanı gelince ben yazmıyım şimdi .

sonra bi yere oturduk brezilya maçını izledik.bir çocuk geldi efkan ile yiğit'e şirinlikler yaptı..elanoyu takip ettik.. etrafta fenerli olduğunu düşündümüz bikaç eleman "bu kadroda neden dos santos yok" gibisinden laflar ettiler. elano ya gelince top mırın kırın yaptılar. sonra elano bi asist bir gol çaktı . a.k du piyasanın..

sonra ben e-5 de otobüs beklerken gece 12 civarı özgür'ü gördüm. özgür değerli bir arkadaşımızdır eskisi kadar nette takılmadığından ona bu blogda yer veremedik . hatta bu yüzden efkan ve ben mahçup gibiyiz ona .. 1 sene evvel 3 kişi takılırdık da.. neyse onlada güzel konular konuştuk , hayatı pek çalkantılıdır onun..

bir toplantı da böyle bitti . radikal kararlar yok! güzel gidiyoruz..

efkan'ın dediği gibi "proje değiliz a.k ! akım hiç değiliz."

1 yorum: