iett


şimdi iett seni bir bedene bürünmüş canlı olarak algılayarak yazıyorum bu yazıyı.

aferin çok iyi sistem kurdun. elektronik bilet yada akbil alıcaz sana pinmek için. ama şimdi şöyle sorunlar var. amk gece 1'de otobüse binecek oldum ben mesela, aslında gece 1'de sen olmuyorsun pek sokaklarda , avrupada allahın köyünde bile 24 saat taşıt varken megakentte 11 de ulaşım bitiyor anasını satayım nasıl iş bu ? neyse ne diyordum. gece 1'de 17 otobüsü var ona binicem ben. akbilim bitmiş .. akbil doldurcam kapanmış her yer, biletde alamıyorum. napıcam ben şimdi ? iett sana diyorum napıcam olm ben ? "insan taşıyoruz" sana diyom ! zamları yapmayı biliyosun, metrobüse aktarma kaldırıyosun. bari 24 saat çalış anasını satayım alalala ya..

ya şu kırmızı araçların ne senin ya ? 92 model ulan 92 ! insafın yok mu oğlum hiç ? bir de şu yeni otobüsleri istanbul'un kaymak tabakasının olduğu yerlere vermiyor musun deli ediyosun beni lan resmen. kadıköy-bostancıya yemyeşil otobüs ver 16B yi 40 dakkada bir kaldırdığın yetmiyormuş gibi kırmızı 92 model araç ver. müzik dinleyemiyorum lan nasıl bir ses var o motorda. hareket eden araçta yürümek için hayatının bir bölümünde sirkte cambaz olman gerekli..

neyse konuyu bi yere bağlamıcam. kendine bi çeki düzen ver. bişey yapıcan madem tam yap. 24 saat falan çalış işte ne biliyim. seni seviyoruz..

5 yorum:

  1. yorumumu iftardan sonra yapıcam

    YanıtlaSil
  2. o kırmızı otobuslerin amk ben ortadan kopacak sonunda alayı.Geçen bi tanesi kopmuş zaten

    YanıtlaSil
  3. yorum yapmayı unutmuşum lan. yine oruç zamanına denk geldik küfür edemicem. iftardan sonra yaparım yorumumu

    YanıtlaSil
  4. duygu ve hislerime tercüman olmuşsunuz efenim

    YanıtlaSil