Merhaba.

Suratınıza

Kafanıza

Burnunuza

Saçınıza

Tezlerinize

Triplerinize

Göt dibinize kadar sıktığınız parfümünüze

Her boku yanlış anlayan algınıza.

Bilmediğiniz bi şeyi bilmediğinizi söylemek yerine bilir gözükmek adına kıvranmanıza

Hiç bitmeyen sevgili muhabbetlerinize

Götünü sandalyeden kaldırmaya üşenen bünyenize.

Salak görünmek için elinden geleni ardına koymayan çabanıza

Karaktersizliğinize, hep birileri olmaya çalışan ikincil kişiliğinize

Karakterinize lan. Namussuzluk şerefsizliikten bahsetmiyorum. Normal bildiğiniz olmayan karakteriniz falan filan. Bi karakter, bi etki, bi falsosuzluk sağlayamamış, yarak kafalı olmaya and içmiş insanlığınıza sokayım. Aranızda yaşamaya çalışmaktan bıktım amk.

Bi tartın kendinizi, bi kendinize bakın ben ne yapıyorum ne yapmaya çalışıyorum diye. Bi çekidüzen veriin kendinize, yalan dolana batmayın biraz mk.

Birileri muhabbet ediyosa ağzından çıkana dikkat et biraz amk. ''Bi onların söylediği şeylere bak, bi de benim söylediğim tırto şeylere bak'' diyeceğiine içinden '' of süper muhabbet dönüyo ben de bilmem ne tarihinde izlediğim şu filmi söyleyeyiim de canlar yakayım '' diyosun biliyorum amk. Ama bi boktan haberin yok.

Sen evet. Hiç bi boktan haberin yok. Küçücük dünyanın minimal sembollerini niagara şelalesi sanıp eyfel kulesiyle kıyaslama amk.

113 sözlük yazarına bilip bilmeden destek olma amk. Unutma ki her sözlük yazarı zeki değil, sözlükte türkiye ortalamasına oranla yüzde seksen yarak kafalıların, psikozlu müptezellerin barındığı bi yer.

Aziz yıldırım maskesi takıp stada çıkıp fütursuzca destek verme amk. Düşün biraz amk, gerekirse düşünebildiğine şaşır ama düşün !

Neyse sana öğüt vermekten vazgeçtim sadece sokayım demek istiyorum sana. İnandığın ve doğru olduğunu düşündüğün herşeye sokayım.

Sokayım ne güzel kelimeymiş.

ercik daha güzel ama.

1 yorum:

  1. işin acı tarafı okuyunca sana hak verecekler daha ne bok olduklarından haberleri yok çünkü.öptüm.

    YanıtlaSil