incir reçeli

demiyim demiyim diyorum da izledim. evet ileri sara sara, 16X hızında bikaç dkda izledim. çünkü sıkıldım. aslında sıkılmasam izlerdim ama bu bildiğin kasımda aşk başkadırla, etörnıl dı sanşayn enddısipotlıs şeysinin karışımı gibi bişey. kızın ölümcül hastalığı olsun, saç rengini değiştirmesi ve yeşil bere filan ayıp ama ya.
bak bi ispanyol filmi izledim ben geçen cnbc e de romantik salı kuşağında türüne göre gayet güzeldi yani öyle ajitasyon filan da yoktu yani kız gibi izledim. onlar da ölüyodu ama güzeldi yani. adını bilmiyom.



bence en güzel aşk filmi cengiz hanın filmi. öyle bi avrat isterim. laf olsun diye demiyorum. kafamdaki kadın figürü o benim. börteçine hatun, imkansız serilerimize sığmayan bi kadın olurdu.

uzun zamandır tv dışında özel film de izlemiyom. her şeyden soğuttunuz lan beni.

1 yorum:

  1. "bak bi ispanyol filmi izledim ben geçen cnbc e de romantik salı kuşağında türüne göre gayet güzeldi yani öyle ajitasyon filan da yoktu yani kız gibi izledim. onlar da ölüyodu ama güzeldi yani. adını bilmiyom." altıma sıçtım :D:D

    YanıtlaSil