Girişimcilik Faaliyetleri Projemiz: Organik tarım


atalarımız tarımla beraber medeniyeti icat etmişler. "iş arıyorum" gündeminden kurtulamadığım şu günlerde girişimci genç arkadaşım serdar bu sektör de alıp yürüyeceğimizi söylüyor. ne var ki acun gibi proje insanı değiliz. ama bazılarına "hakkaten yapsak mı la?" diyorum.


-organik tarım işi ve übermarketlerle ya da şirketlerle anlaşmalı üretim modeli

-ufak bi bahçe ayarlayıp çatı katı bile olur domates falan filan organik pazar diyorum bugün getirisi çok yüksek bütün büyük marketler bunlardan dolu.. bütün olay annenin balkonda yetiştirdiği sebze meyveden ibaret
-şu kız seni kesiyo
-... hangisi
-bak şu (nah) ehzhehe
-ya bi siktir git ya
...
-aga bi meyve suyu firması (isim vermeyelim) alım garantili organik meyve üreticileri arıyo deli gibi..
-lan meyve yetiştirecek arazi nerde?
-bahçe var ya fındıklıklar
-heea oldu söker elma dikeriz babam beni onylar hemen ama aracı olsak komisyoncu gibi?
-nası? üreticiyle firma arasında mı?
-heee
-olur belki ama üretimde süreklilik istiyolar o yüzden alım garantisi veriyolar. sen bugün buldun yarın bulamadın nası olcak öyle?
-olum bunlar ürün aramıyo mu deli gibi öyle dedin ya?
-eee?
-illa ki satın alırlar
-harbiden fena değil aslında ama...
-...
-...
-çay söylüyom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder