kulak

şu müzik işleriyle ilgilendiğimden midir nedir kulaklarım artık iyi duymamaya başladı. yanımdakinin ne konuştuğunu duymuyorum bazen. ama komik oluyor. bu olay ilk rakınkok'da kendini gösterdi. yaşanan olayları yazayım..

1. olay

ben erdi yiğit mekanımız olan "hayata artı" çadırındayız. klima falan var içeride püfür püfür esiyor. neyse olay şöyle

ERDİ : Kuzenimi alıcam birazdan ya
Yiğit : hee
BEN : Bu sıcakta napacan lan çadır da
Erdi : kuzeni mi alıcam olm kuzenimii
Ben : neee
Erdi : kuzeni mi alıcam amk kuzenimi lan
Ben : hee bira mı alıcan lan ?
Yiğit : KAFANA SOKAYIM SENİN AMINA KOYİM KUZENİNİ ALICAK KUZENİNİ
Erdi : ahaheaheaheh
Ben : haheahah amk duymuyom hiç bişey :(


olay 2 :

travis konser veriyor. biz arkada masalarda oturup dinliyoruz işte . zira çok fanatiği değiliz travis'in biz. 1 gün öncesinde 2manydjs ve sonrasında gaslamp killer gazımızı almıştı zaten. neyse yiğit'in iphone'undan 1 gün önce youtube'a girdiğimde en son aranan videonun "papa suikasti" olduğunu görmüştüm ve çok gülmüştük beraber "bu ne amk neden bunu izledin ki" diye.. aşırı gereksiz gülmüştük. travisi izlerken onunla bağlantılı bir espiri oldu yine ve hatırlatmak amacıyla yiğit

yiğit : PAPA SUİKASTI ahahaha
ben : nee ? ehehe
yiğit : PAPA SUİKASTİİİİİİİEAA aahahh
ben : anlamadım lan ne
yiğit : PAPAAA SUİKASTİEAAA (ÇOK BAĞIRDI BURDA)
ben : hee
yiğit: ...
ben : anlamadım lan ıafjasıfj
yiğit : ANANI SİKİYİM SENİN PAPA SUİKASTİ LAN PAPAAA AFIASFH (EN ÇOK BURDA BAĞIRDI)
ben : he anladım asıufhasufh (burda tabi benim anlamamama güldük(anlamamama ne biçim bir kelime lan))

olay 3 :

bu olay da daha dün oldu. fenerbahçenin alemcileri hakkında konuşuyorduk. olay niangın çektirdiği fotoğrafa geldi. karının götünün yanında foto mu çektirmiş ne . neyse aşağıdan devam edelim.

yiğit : amk niangın çoluu çocuuğu var fotoyu gördün mü ? karının götünün dibinde .
ben : neill mi ?
yiğit : niang amk niang
ben : nihat ?
yiğit : senin ben harbi KAFANA SOKAYIM . niang amk niang neden bahsedioz biz niang ıuasfhafasjıafafasıj

ulan harbi duymuyorum ama . o yüzden "neill mi ?" diye şaşkınlıkla sordum. "ne alakası var muhabbetle neill'ın" diye düşündüm..

kafana sokayım lafı çok güzel lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder