Bir reklam hayal ediyorum

norman bates'in annesi, son sahnede şöyle konuşurken:




tepesinde klima olsun istiyorum. ve anne: "norman! eğer üşütüp hasta olmak istemiyorsan, derhal o klimayı kapat norman!" diye son bi azar çeksin ve aynı anda klima çalışınca sinek aniden yere düşsün istiyorum.



bir reklam hayal ediyorum
,


anarşistler sokakları savaş alanına çevirirken,



ve *bankamatiğe bank fırlatma sahnesi istiyorum hem de yakın plan. daha sonra ara sokaklara dağılan gruptaki bir genç, polis barikatının arkasında kalsın istiyorum. ve sonra polislerin uygun adım ayak sesleri duyulsun, genç sağa sola bakıp cüzdanından banka kartı çıkarıp, tam polisler yaklaştığı sırada siyah kar maskesini kaldırıp deminki camı parçalanmış ama hala çalışır vaziyetteki atmden para çeksin istiyorum. sonra polisler bunu o halde görünce yanından transit geçsinler istiyorum.




özellikle hsbc reklamı olsun istiyorum. "the world's local bank :)" diye bitsin.

ayrıca aramıza hoş geldin snow
da sen kimsin amk?
özgür, sen misin balım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder