Sahilde döner yeme projesi


*temsili resim


Sahilde yürüyor idim, pek öyle şiirlik değil
yürürken sahildeydim diyelim
sağda: devyarasa kayadan legolar
solda: kısır tropik meyve ağaçları içtimada
gariplerin başı sarılı
belediyemizin iklime uydurma çabası
neyse yarım ekmek döner bi de kutukola
kola büfeden
sonra ateriden bi arkadaşa cep telefonu önerdim
münasip numarasının sonu 3
aksi istikamette boyacı vatandaş
sola çeke çeke yüzüp--
derken bazı şeyler var ifade etmek cidden gücüme--
zaman zaman vuruyo
boyacıya mahsus herhalde,

hayatta bir takım şeylerden rahatsız olanlar rahatsız olabilirler

ateriden arkadaşı uğurladım
ukranyalı bağyanlar karşıma,
ağaçlar arkama,
döner-ekmek yedim
et döner
biberli
martı filan yok
legolarda oynaşan yok
hava yağacak, alaboz
iyi balık çıkar
instant fisherman yok
bizde balık-ekmekte yok
deniz kara
aramızda mesafe çok
aksi bizimkisi sevmiyo öyle şeyler
hamsi var, hamsi çok
rıhtım açık, gemi yok
sahilde yüzmek de yok
denize bok atıyolar
kanalizasyon nasıl iğrenç bir yer olabilirki?

berbere mi gitsem?
berbere bi gitsem
her yer zarar
kayıktan pompalı tüfekle rus kefali avlamak çok komik
yunuslar kıkardarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder