Benim kafam gece çalışır

Düşünüyorum (genelde bencil düşünürüz ya) da haklısın.
insanlar aşkları için neler yapıyolar, yapmışlar neler. dağları delmeye gerek yok değil, var aslında lazım, çok güzel bişey çünkü. şimdi sevgi emek memek muhabbetine girmiycem ama ben pek bi bok yapmadım (burası önemli bak. bilerek ya da bilmeyerek bu önemli değil) hatta bok ettim diyelim.
"ben seviyorum arkadaş!" demekle olmuyo demekki her şey. ben hep öyle kandırmışım kendimi sanki böyle yapınca sorumluluğu atmışım gibi üzerimden. kendi kendimize kıvranıp "bilsen ben ne acılar çekiyorum" yalanı, egomuza oynamak gibi bişey. oyuncak için yalandan annesine ağlayan çocuk gibi işte. çıkarım yapmıyorum, söyleyemediğim şeyleri söylüyorum.
belki bi şeyler değişmiycek ama senden çok özür dilerim Zeynep.
hakkaten delirdim herhalde ben

işbu yazı itirafımdır.

ama seviyorum napim (tokat atıp kaçan eren gülüşü)

1 yorum:

  1. oha bir erkeğin bunu farkedebilmesi.respect hacı!

    YanıtlaSil