mp3 playercılar (bende özledim bende)

insanın ruh halinden de olabilir , başka şeylerden de olabilir. gerçi ruh halindendir o herhalde ya başka şey ne olacak ? neyse arabesk müzik dinlemek isteyebilir. şimdi arabesk müziği geri kalmış insan müziği olarak düşündüğümü sanmayın. olayı oraya getiricem zaten.

sabah kalktım bugün. modern insanlar gibi duş yaptım sabah. ama sürekli duşta şunu söylüyorum "bendeee özlediim bendee resmiin var şuaan elimdee sana koşmaakkk isteriiim derman yok dizlerimmdee" özellikle şu bölümü tekrarladım " saaaanaa koşmak isterim derman yok dizlerimde" ferdi tayfur'un bir parçası bu. çokta güzel bence. ama benim böyle mp3 playerıma bakan bazı alternatifci dostlarım var onlar "bu ne alaka lan" falan diyorlar. o yüzden bir açıklama gereği duyuyor insan ama böyle böyle anlatamıyor. yani anlatınca da mantıksız geliyor. o yüzden böyle yazıyım dedim.

he şimdi bunu okuyan arkadaşlarım "beni mi anlattın" derse. kimseyi anlatmadım ya aslında. bu öle kafamda kurduğum bi problem. duşta düşündüm "bu şarkıyı koyarsam acaba mp3 playera , biri dinlese , nasıl bi açıklama gereği duyarım diye" ... hadi herkeşe iyi pazartesiler ben trene gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder