İzin Günü Sendromu

04.03.10 Perşembe günü 18:00'da mesai bitti evle iş arası 15 dakika olduğundan eve geldim 20:00'a kadar internete girdim daha sonra ferhat aradı 20:30 seansına bilet aldım atla gel dedi. gittik yemek yedik filmi izledik film beklediğimden iyi çıktı 23:00 gibi yaşar abi'ye geldik 1 saat sonra yaşar abi ile beraber dükkanı kapayıp 00:00 sularında evdeydim. 05.03.10 Cuma günü'ne girmiş olduk. yatana kadar film ve dizi izledim ve 03:00 gibi uyudum. sabah saat 12:00'a gelirken uyandım duş aldım ve çıktım cuma'ya gittim. cuma çıkışında atladım gittim yaşar abi'ye, sakin'le tavla oynadık, ferhat'la gs mobile'e geçtik ve hep beraber kahvaltı ettik.14:00'da maltepe'ye kız arkadaşımı görmeye gitmek üzere yola çıktım. 15:30'da buluştuk. 18:30'a kadar beraberdik, tavla oynadık, türk kahvesi içtik, sohbet ettik, çok özlemişiz söylemesi ayıp. neyse daha sonra maltepe'den yaşar abi'ye geçmem 20:00'ı buldu. erdi, ferhat ve ben gece yarısına kadar türk futbolu, fenerbahçe galatasaray rekabeti ve bahis üzerine konuştuk, zaman zaman hayatımızı irdeledik. kahve'de güzel anlar yaşadık yani. 00:30'a doğru evdeyim ve böylelikle 06.03.10 cumartesi günü'ne de başlamış olduk. yine saat 03:00'a kadar dizi filmler izledim ve bu sabahta 12:00'da uyandım. kahvaltımı yaptım ve suan saat 13:00 suları. 14:30 gibi evden çıkacağım ve 15:00'da 23:00'a kadar sürecek olan vardiyama başlayacağım.

evet arkadaşlar haftada 6 gün çalışıp 1 gün izin yapmanın vermiş olduğu huzursuzluk budur. bu hafta yaptığım izin en dolu dolu geçen iznimdi. bu bile iş hayatından önceki hayatımda yapmış olduğum günlük sıradan yaşamımdan bir kesit.
ey çalışmayan arkadaşlar,
günlük hayatınızın haftada 1 (bir) güne indirilmesi gibi bir durum söz konusu. mado, karakaş makina, sırma cafe, atiye ege mutfagı, ets tur ve remzi kitabevi tecrübelerime dayanarak söylüyorum, çalışmak kötü bir şeydir. zaman zaman iş yaşamına özenen insanlar görüyorum burdan hepsini uyarıyorum. şuan çalıştığım iş rahatlık açısından dünyanın en rahat işi amma insan'ın günde 8 saatini işte heba etmesi gibi bir durum söz konusu. hele günde 12 hatta 14 saate çıkan işler bile var. insan ya da ben tembel bir varlığım. çalışmak istemiyorum.
bütün bunları yazdıktan sonra sike sike işe gitmek için hazırlanmak ise ayrı bir yazı konusu. neyse hadi bay bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder