Bişey biliyoruz da konuşuyoruz yavrum

http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=Amac_Turk_soyunu_koruma_&tarih=15.03.2010&Newsid=293744&Categoryid=41

klon, genetik miras muhabbeti yapıyodum ya geçen al aha hemen bizde de düzenlemeler gelmeye başlamış
hatta geçen canlı gastede can dündar bu konuların dini boyutunu tartışıyodu
şaşırdım denk gelince
ben 10 yıl filan demiştim ama ufaktan bize de sıçradı bak bu mevzular
hayde hayırlısı

bi de lazım bunlar ya.. başlarım kapitalizme!!!
genetik mirasımı seviyorum lan ben
atalarım -muhtemelen- karadenizin türkleşmesini sağlayan çepni türklerinden
sakalım tam kıvamında çıkıyo
ailecenek gen havuzumuzda göbekli ve kel insan hiç yok.. ama niyeyse bi benim gözüm kahverengi neys eolur o kadar sapma

bunlar yok olsun istemiyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder