Tanıyor olabileceğin kişiler



http://www.asayis.pol.tr/kbcalbum.asp

Yıllardır beğeniyle takip ettiğim bi yerdir, ara ara bakarım, duygusal bi bağım var. nedense bu insanlar bana yakınım gibi geliyo, hayatlarını filan düşünüyorum, vay amk nerden nereye filan diyorum ama öyle tiriviri duygusallıktan bahsetmiyorum hayat n güzel filan demiyorum. insanın hayatına şekil vermesi çok boktan aslında diyorum. keşke allah bana irade vermese it olsam harbi. neyse yaşamışlar gitmişler işte. ama yazık gene de pek çoğu evsiz yaşlılar misal araba çarpmış kaçmış ya da kaçak göçmenler falan filan sahabsız insanlar işte. o da acayip kalk gel sen taa nerelerden, sonra ayağın kaysın, inşaattan düş, öl. niye? çok komik de geliyo ama saçma işte ondan gülüyorum acıdığımdan da değil neyse arada ilginç şeyler de oluyo misal enezde bulunan bi çocuk cesedi var daha bu yakınlarda olmuş mesela kafası kesilmiş sonra tanınmaz hale getirmişler yüzünü dağıtıp muhtemelen tecavüz filan olayıdır. bi de bu olay var mesela geçen ay haber yaptılar ben uzun süredir söylüyorum çocuk kaçırma olayları vs hep organ mafyası, organ mafyası diyip duruyolar halbuki bu sebeple kaçırılan vaka yok. bu kaçırmaların pek çoğu cinsel suçlar akabinde çocukları öldürüyolar. bunu ben değil emniyet kayıtları söylüyo tabi. adanalı aklıma geldi lan. ne alaka. pek dile getirilmiyo ama pedofililer pek fazla.

neyse konu nereye geldi. gerçi ben de tam anlatamadım durumumu.

3 yorum:

  1. beyin göçü yaşadım okurken

    YanıtlaSil
  2. seviyeli paylaşımlar nereye gidiyor ? ? ? kimliği belirlenemeyen ceset diye yakında punk grubu çıkıcak mı acaba lan ?

    YanıtlaSil