Benden ne istiyorsun lan?

(Koca yanaklı güleç bi hoca resmi düşün)
Evli barklı adamsın, avrupalarda okumuş, gelmiş hoca olmuşsun. ilk geldiğinde koridorda elinde muzla geziyodun biz de "bu ne la? ibne herhalde kehheae" diyoduk elin kolun çok oynuyo diye hala da oynuyo ama alıştık artık ibne gibi gelmiyosun ammaaaaaa
neden derslerde hep bana bakıyosun? hatta dersi bana bakarak anlatıyosun. ilk başta yok yeea diye gülüyodum arkadaşlar uyarınca. ama 2 sene oldu artık gözümü kaçırmaktan yoruldum. sapık mısın lan? git kızlara bak, güzel kızlar var onlara bak. karını da gördüm geçen markette güpgüzel iyi de bi insana benziyo yani hiç ihtimal veremiyorum diğer şeylere. hatta gözümü yana kaçırıyorum yan sıradaki insanlar bana manalı manalı bakıyolar. utanıyorum lan artık. hatta geçen ders herkeş not alıyodu ben almıyodum ben de seninle gözgöze gelmiyim diye yandaki emir e bakıyodum. sen yine bakıp yine gülerek "bazıları için ayrıntıları hatırlamak zor oluyo malum" dedin ben gene "hıı ehe" diye güldüm. ama insanlar senle dalga geçiyolar artık. bi de geçen dönem AA geldi ya.. üstelik finalden 95 alınca "hani hiç çalışmamıştın efkan?" dediler, inandıramadım. pis pis esprilere konu oluyoruz, ben ikimizi çıplak düşünmek istemiyorum, güzel de bi ilişkim var, korkuyorum vallahi manyak gibi gözünü dikiyosun, konuşuyosun, gülüyosun vallahi korkuyorum lan aklıma kötü kötü şeyler geliyo. yapma artık. tamam.

3 yorum:

  1. allah belani vermesin senin Efkan!! :D :D :D :D
    bu yazi nee böyleeeeee :D :D :D :D

    tööbe tööbe yaaa :D

    YanıtlaSil
  2. hahahahzhauahzhauh tipide çok hoşmuş.bizim kız görmesin efkan doğrar haa

    YanıtlaSil
  3. vallahi kendimi huzursuz hissediyorum başta gülüyodum mülüyodum ama iffetim tehlikede bacılar:(

    YanıtlaSil