Kadın ruhundan anlamak


Ben ve nice erkeğin bundan anladığı neden daha çok duygusallık ya da hisli yaklaşmak filan oluyo? aslında bu böyle değil de yani kadın gibi düşünüp davranmak (o iğrenç bişey lan) değil de anlayış gösterip onaylamak dimi burda kastedilen? aslında duygu değil de mantıkla açıklanan bişey. yani kızsal bi olayı kendi kafamızda tanımlayıp adlandırmaya kalkınca olmuyo. yani "a.k gene ne oluyo buna ya ne ne?!!" diyoruz, hatta düşünüyoruz olmuyo. olunca da kız gibi oluyo. ama asıl istenen şey kız gibi düşünmek değil aslında mümkün olduğunca konuyu az anlamalı hatta anlamamalı yani kafasındakinin ne olduğunu anlayıp onun üstüne yorumlar geliştirmek yerine sadece "kafasına takılan bi şeyin olduğunu bilmemiz" yeterli dimi? hatta bununla da kalmayıp, "o olayın içeriğini de anlamamamız" gerekiyo dimi? istenen bu yani. çünkü içeriğe girerse ya kız gibi ya da erkek kanka gibi olursun o da benim sosyal ilişkiler ağımda kodlanmamış bi tür o yüzden üstüne konuşamıycam. dambitleri. neyse biçimsel bişey yani olay. aslında o mevzu öyle yani. bunlar hep şahsi soru cümlem aslında. yoksa "ama neden hep düşündüğümün tersi çıkıyo: mesela mutsuz olduğunu düşünüyorum mutluyum diyo mutlu olduğunu düşünüyorum mutsuzum diyo. aslında demez biraz ısrar edince söyler. o da garip lan ehe." demezdim en sonda.
(...) yani ahkam filan kesmeye de çalışmıyorum ya da ne biliyim yaşam koçunuz da değilim ama :reklam:pek yakında çok satan kitapların arasında bizi de göreceksiniz ahahha... pek yakında.. kalınsesliahhahaaha :reklam: cidden merak ediyorum. neden neden. belki de evet..
e) ben salağım.

pies: ay lav yu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder