Harbi nereye gidiyoruz?

Mezar turizm dostumdan yorum gelmiş şimdi gördüm, -gerçi maçta söyledi- siz seçkin takipçilerimizin "kendilerini tekrar ediyollar pıff" isyanı oldu olacak gibi. ne yapsak? nası yapsak? diye düşünmüyor deyiriz. seviyeyi elden bırakmadan yazmaya konu çok da hepten ilginç tespit yapan genç olmak istemiyorum ben/-ruzdur herhalde dimi lan. oturup ne türlü gariplikler yazsak diye düşünemeyiz. amma tayyip erdoğanı eleştirmeye başlarsak vakit tamam demektir. hiç bakmadan kaçın abicim.
"abicim" ne ya. ilk defa kullandım. neyse vaziyet böyle herkes yerinden memnun mu beyler- diycem ama bey pek yok lan ehzhahe. genelde bağyanlar var izleyiciler arasında. bir anda genç kızların sevgilisi olabiliriz. iyi hoş yazıyoruz ama bi gerçeği açıklamam lazım kendi adıma sonradan yanlış anlaşılma olmasın durumumuz şu:/



"beyler küfürlü konuşmuyoruz!! beyler!! hoop! hiişş!! fiuuu!! küfür yok! küfür yok!!"
maçta küfrederken şöyle müdahaleler oldu keyfim kaçtı. nası yok ya, boşa edilen küfür en güzel bişeydir. zaten maç bitmiş 4 tane yaslamışız, tribün emekçileri küfür yok diyo. anlamadım neyse maç çok iyiydi ama lan mehahehe. dos santos açıldı, keita şahane gol attı, şampiyonluk şarkıları söyledik, kapalıyı ilk defa böyle gördüm ben. ama şahsi tecrübesizliğimden yanlış anlaşılmasın. ayrıca kombinesini ödünç veren arkadaşa teşekkürlerimi iletiyorum burdan. sağol bu 2 oldu :)
smayli koyuyorum dostluğumuz pekişsin. eski açık 75 lira olmuş bi de. ayıp lan.. bi de ikametgahı istanbula alsam, kombinemi de alsam ne güzel olur :/
neyse (çok fazla neyse dedim) öyle işte.
son olarak uzun süredir güzel müzik şeysi keşfedemiyorum hep eskilerden devam ediyorum pek bilinmez ama jack whiteın the raconteursdan sıkılıp the kills bi de q.o.t.s.a.dan devşirdiği yine yeniden bi proje grubu senin için söylüyor bebeğim:



seni de ayrıca öpüyorum hayatım :m

1 yorum: