Cinselliğinin farkında olan kız blogu


Ne ayaksınız lan. hayır arada bi denk geliyorum da bi anlam veremedim hala. biz erkekler üzerine derin bilgilerinizi filan paylaşıyosunuz filan ben hiç anlam veremiyorum bi de çok gülüyorum. fantaağzilerini filan paylaşıyosunuz. bence bi feriştah abla gibisiniz, ama amsterdamda yaşayan/yaşadığını sanan feriştah abla kafası. pek çoğu post modern genç kızımız ama ben yurtdışında yaşayıp eren insanları da anlamıyorum sanki hacca gittin anasını satayım. tabi bu bahsettiğim insanlar samimiyetsiz olan insanlar değil sadece. samimi olanları daha aptal gözüküyo bana en azından diğeri samimiyetsiz kafasına göre yazıyo ama diğeri yaptığına gerçekten inanıyo iğrenç duruyo o yüzden.
tamam sevişmek dünyanın en güzel şeyi. hayal kurmak filan, euuvv, hoş şeyler ama her şeye özellikle de çiftleşme işine bu denli anlam yüklemek ne ki. mastürbasyonun mastürbasyonu gibi bi haz sanki bu. çiftleşmek zaten hayalle desteklendiğin de gerçekleşebilen bişey üstüne böyle bi anlam yüklersen işler karışıyo yani o caanım anlamı tekrar kendi üstüne katlanıyo.
yani bi kız "ben arsız bi seks canavarıyım, şimdi senin küçük kuşunla çok arsız şeyler yapacağımı bilmeni isterim ahha ahahaa" bi de cıbıl insan resimleri filan koyuyosunuz. koltuk altı gıllarını sergileyen daş diye tanımladığınız erkekler filan koyuyosunuz. ya da "çirkin ama daha erkeksi yaa denilen erkekler filan. "uzakta ve güzel olan insanlarla" ilgilenmeyi de hiç anlamadım ben. ünlüleri sevme olayında o yüzden ben ibne gibi duruyo olabilirim, ben erkek ünlülere daha çok dikkat ediyorum galiba. çünkü uzakta ve güzel olan az kadını severim ben. onları da sanki sevgilim gibi benimser üzerlerine konuşmayı pek sevmem misal leelee sobieski gibi. (uzak diyarlarda evli barklı..) ya da çok güzel kız görsem de onlar üzerine bi araştırmaya gerek duymadım ne biliyim bi yerden sonr sadece fantazi nesnesi oluyolar yani plastik gibi. gastelerin sağlık köşelerindeki güzel insanlar gibi.
böylelerine "aabi süper yeaaa" diyene de "oy harbiden güzel len ... ben bakkala gidiyom la bişey istiyo musun?" derim. insan cinsiyetini göstermek için ne acayip şekillere giriyo lan.. ataerkil topluma bi karşı duruş filan desen o da değil. aslında tam tersine ataerkil topluma dönüş isteğinin garip tezahürünü yapıyo bu dostlar habarları yok. aslında kapitalistleştikçe yok olan bi hadise bu çiftleşme işi. çiftleşmek yalnızca fantazi yoluyla desteklenirse kurabildiğimiz bi ilişki malum. bi yerden sonra siber bişeylere dönüşücek zannediyoduk eskiden. aleti de vardı hatta kaç sene önce gördüm çıkmıştı karşılıklı şeyinize bağlanıyosunuz internet üzerinden sevişiyosunuz.. aslında bizim beklediğimiz bu denli büyük teknolojik şeylerdi, fakat böyle olmadı kapitalizm gene skti ebemizi, uzay çağı teknolojisi en güzel yerimizden vurdu bizi: zevki simule etmeye doğru gidiyo. yani sen sevişme aynı zevki farklı şeylerden alırsın gibi hatta çok istersen sevişme işini de simüle edebilirim gibi bi olay var lan. korktuğumuz oluyo normal yollardan aldığımız zevkin aynısını diğer şeylerle alabilicez. bu iğrenç bişey. kastettiğim sadece alışveriş, uyuşturucu, üçboyutlu gözlükle sevişip "aynı zevki" almak istemiyorum ben. zevk alma işi taklit edilirse hakkaten bittiğimiz andır. üstüne yetmezmiş gibi insan klonlama işleri, sperm bankasından sipariş çocuklar, erkek gibi olmayan garip şeyler, kadın gibi olmayan bi garip şeyler, homoseksülleğin cinsiyet olarak tanımlanması vs yani en güzel, en belirgin kimliğimizden kopuyoruz. bunlar hak olarak tanımlanıyo ya da özgürlük. olay sadece çiftleşme ya da üremeye indirgeniyo hayallerimizi yıkıyolar.
yani ustanın dediği gibi, kızlar aslında hala aynı, hala efendi istiyolar, ama hükmedecekleri bir efendi.
ama bunu türkiye coğrafyasında yapmayın biz hala ataerkil gibiyiz.
yani bizi, bi erkeği, bi sike eklemlenmiş adamlara indirgenmekten duyduğunuz haz ...
devamını getirmiyim gene de ay lav yu beybi. ama nolur bütün bunların üstüne çirkin olmayın.. o ihtimali düşünemiyoruz.. hepinizi übergüzel sanıryoruz.. yapmayın bunu.. :/


bu satırları okul kantininden aktardım. kantinde hiç kız yok evet o yüzden yazdım. bi tek şişman kantinci kız var, gülüyo. ilk defa üniversite öğrencisi gibi oldum lan ehzhahe uğurun leptabı aldım, benim ders 8 deymiş. türk anayasa düzeni. hay mnskm daha 1 buçuk saat var yaa :/

1 yorum:

  1. harbi şu "insanın cinsiyetini gösterme" çabasını bi incelemek lazım..durup dururken bana en seksi bulduğum ünlüyü sormayın a.k..napcan benim en seksi bulduğum ünlüyü?söylüyorum bazen boş anıma geliyor,beğenmiyolar da..

    YanıtlaSil