"ama soslar paralı efendim"

3 sene önceydi ağır ağır dikkat çekmeye başlamıştınız.ilk zamanlar mc danılsın yanında siz bir hiçtiniz.çocuk menüleri için doğru düzgün bir oyuncağınız bile yoktu.sonra sonra ufak kampanyalar yapmaya güzel güzel noktalarda dükyanlarınızı açmaya başladınız..kadıköy kadife sokak,ali sami yen falan iyi noktalar bunlar.sonra steakhouse burgeri şu ünlü "çift al az öde"
bize sattınız iyi de yaptınız.sonra kalktı o steakhouse olayı..ben o zaman çakozladım hafif "bunun devamı gelir" dedim.sonra bu dandik menüleriniz çiftli olaya geçti..onu da iyi sattınız.güzel soslarınızıda verdiniz bize cömertce.kısaca kendinizi bize alıştırdınız.yemek yemek için herkes burger king'e gelir oldu.yer bulamıyoruz artık.bu duruma geldik.
biz bunun farkına vardık da siz varmadınız mı ? vardınız tabi.hemen menülere zam.soslarda paralı oldu.koltukları paralı yapsanız artık geri dönmez bu insanlar size alıştı.
sırf bu yüzden ben artık dışarda makarna yicem dostlar sizi bilemem.mantarlı alfiredo soslu penne yicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder