üstüme gelme inanamam


televizyonda izlediğimiz şeylere özeniyoruz ya mesela biz. ama televizyonda izlediğimiz tipler hiç televizyon izlemiyorlar oynadıkları dizilerde. hep sosyal hayat içindeler.internete de girmiyorlar hiç.internet anca bir komedi dizisinin tek bir bölümünün konusu oluyor. şimdi benim düşünmeye çalıştığım şey; televizyon bize hedefler yaratıyor ve biz bu hedeflere ulaşmak için planlar yaptığımız sırada devreye reklamları sokuyor sanırım. reklamlarda da o zamana kadar dizilerde oynamış yada ilerde oynayacak olan "güzel yüzler"i görüyoruz. ama arada bir karmaşa oluyor. mesela bazılarımız dizilerdeki tipler gibi olmak isterken, bazılar televizyonun içinde olup o tipleri canlandırmak istiyor. ben bunları aslında tasvip etmiyorum. ezel gibi intikam peşinde koşmak, kavak yelleri gibi aşık olmak, yada polat olup ülkeki kurtarmak biz televizyon izleyecilerine göre hareketler değil. bunlar yapmamız için hiç televizyon izlemiyor olmamız lazım. televizyon izlemiyoruz ama internette var işin içinde.. sosyal olmak.bu çağda sosyal olmak çok zor..



2 yorum:

  1. ulan kerem bu blogda en boktan yazar sensin. ne biçim şeyler yazıyosun girdiğime lanet ediyorum. amk senin yaa

    YanıtlaSil
  2. ferhat beni toplum içinde rencide ettin kanka. gerçekten üzüldüm. senin de hataların olmuştur ama ben sna hiç böle şeyler diyormuyum? demiyorum.

    YanıtlaSil