Cesaretin var mı aşka


Sabah sınav var saat sabahın 5 i ben ders çalışmayı bıraktım geleceğimi düşünüyorum Gelecekteki Efkan ı düşünüyorum. ama bi türlü güzel bi hayal kuramadım. "iyice yaşlandın a.k" dedim kendi kendime, iyi ki bi hafta geç yazdırdılar ha nüfusa. sanki 5 yıl gibi geliyo bazen. neyse radyoyu açtım.
ben radyo dinlemeyi sevmem. daha doğrusu radyodan şarkı dinlemeyi sevmem. hem ses kalitesi düşük hem de çok gergin. bi tek islami radyoları dinliyorum. o da eğer kulağa çok hoş gelen güzel sesli birileri ibretlik menkıbeler anlatıyosa dinlerim uykuma dalarım. ama yok diğer türlü radyodan şarkı dinleyemiyorum benim kontrolümde çalması lazım şarkıların. sürekli kanal değiştiresim geliyo güzel şarkı bulana kadar o arada da kafa ambale oluyo zaten o yüzden girmiyorum bu işlere. ama bazıları var ki takılıp kalıyo insan elim kapatma şeysine gitmiyo bi türlü. ve gene öyle oldu:

-gene cızır cızır gecenin köründe coşkun böyle guehahhahehahaeehe diye konuşan mal bi dj var. bi insan nası böyle coşturmayı bekler ki. ayrıca niye coşalım gece olmuş bünyem uyku istiyo yüzyılllardır böyle insanoğlu gece kendini kapatmaya çalışır en azından rölantiye alır sen niye hala atraksiyon peşindesin be adam.
-bi kaç frekans sonra puslu şiir okuyan birileri var. onlara bişey demiyorum allaha havale ediyorum.
-az ilerde de radyo 34 var ki bambaşka. burda djler damardan konuşuyolar. karRRrrRRRdeşimize gelsin allahına kadarRrRRrR!! filan diyolar. bağyan djler de aynı bu kafada ama çok fena. bi de bi olay var lan: bu kanalda smsle en sevdiğiniz şarkıcıya oy gönderiyosunuz. Cengiz abimize sayıyoruz 1,2,3,4,6,8,12,14,15,20 vee 20 oy daha ekliyoruz bu oylarla beraber 3. sıraya yerleşiyorRRrr durmayın oylarınız gönderin karRrrRdeşim!" diyolar en sonunda birinci olan sanatçıdan tamı tamına 10 şarkı dinliyosunuz evet yanlış duymadınız 10 şarkı! he bu arada bu mücadeleyi verebilmeniz için her sms 25 kontör karşılığında olduğunu unutmamanız lazım bi de sabah 6 da bitiyo program. ... yani en sevdiğin sanatçının 10 şarkısını dinlemek için bundan güzel bi saat olabilir mi düşünün.. sabah namazıyla beraber.
biraz sonra sabah programlarının tekrarına denk geldim yine. bunu televizyon programlarında yaşıyodum genelde radyoda da oldu artık. "dünyanın en yalnız adamı gündüz izlediği televizyon programlarının gece tekrarına denk gelip izleyen adamdır." aforizmalar.
-bi de şöyle bi teması olan var: bi tane düz konuşan güleç iyi adamla, sesi inceltilmiş bi herif konuşuyo karşılıklı. bu ince sesli konuşurken gülme efekti veriyolar her cümlesine. bebek sesi gibi işte. azericeden bile komik. a.k ben sizin bu nası bi format lan.
-bir diğeri lig radyo orda da herkeş futbol konusunda uzman ve tanınmış kişiler bi tek ben tanımıyorum onları. birileri bağlanıyo birileri anlatıyo konuşuyo habire, birileri birilerini övüyo ama ben hiçbirini tanımıyorum. futbolla da ilgilenirim pek belli etmesem de ama baya düşündüm bunlar kendi aralarında ünlü gibi de değil ama çözemedim nedir olayları. işte bazen uğur meleke çıkıyo o kadar kendinden emin konuşuyo ki futbol değil de akışkanlar mekaniği anlatıyo zannediyorum.

-işte en sevdiğim frekans. slov şarkılar çalan kanal. ne dj var ne başka bişey. koy leman sam - gönül bi de ismini bilmediğim O kadının cesaretin var mı aşka, çarpıyor kalbim bir başka.. diye gidiyo. bunu playliste almadan, her gece en az 300 kere çalmadan radyo istasyonu işletme ruhsatı vermiyolar herhalde. ben o gece 3 ayrı kanalda bu şarkıyı dinledim. şarkı da çok skindiriktir ama o ayrı bi konu tabi.
sınav kötü geçti. ama kalmam vizem 95 kehehe.
ayrıca hayatımda hiç akışkanlar mekaniği görmediğim.
şimdi beni kurtar gönüüül..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder