bant dergisi


4 sene evvel dergi kapaklarından etkileniyordum ve sanırım o yüzden alıyordum bant dergisini ben.Biraz da grup keşfetme amacımda vardı.Ama derginin genelde şiddetle tavsiye etti grupların hiçbirini beğenmiyordum.hatta kaba tabirle kendi içimde "bi boka benzemiyo lan bu.kotaya da yazık oldu kocaman albüm çektik" diyordum. "the decemberists" diye bi grup tavsiye etmişlerdi mesela.iğrenç bir müzikleri var bence.zaten bu akerdeon kullanan her grubu sevme olayı nerden çıktı ya.tamam grubun 1-2 şarkısı dinlenebilir.ama 5 lira verdiğimiz (o zaman 5 liraydı) bir derginin tavsiye ettiği bir grubun çok güzel olması , şarkılarının mp3 playerlarımızda yer alması , yolda yürürken zihnimizden bize klipler çektirmesi gerekmez mi ? bence gerekir..
benim için güzel bir şarkı : GTA Liberty City Stories Theme
gta'nın oyun müziği olabilir..ama süper bir şarkı bence.dinleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder