Her şey garip



yukarıda görmüş olduğunuz şey 8 mart 2008de, saat tam 2.55te, pariste place du trocaderoda 3000 kişinin ansızın heykel gibi durduğu hadisedir. bu "donma" olayına şehre büyüyü geri getirmek için yapılan eylem deniyo. yani polise daş atan ya da kendini zincirleyen göstericilik olayının modası geçti. bu şekilde kamusal alanı işgal ediyolar. bi de avrupalının kent anlayışı farklı. ya da şöyle diyim bizdeki kent ruhu çok yenidir hatta yoktur. ama onlar anasının nikahından beri öyle yaşadıkları içün böyle garip işlere girişebiliyolar. flash mob da deniyo aniden yapıyolar. bi de bu evrupalı göstericiler bi garip. küreselleşme karşıtları filan var ya hep görüyoruz bizdeki gibi dövizle dalmıyolar yüzünü gözünü boyuyolar, karnaval gibi ağızlarında birer düdük davulla ritim tutmalar filan gibi bu da onlardan. hep değişik işler yani. . ama güzel ben sevdim. gerçi ben görsem el şakası yaparım ehzshehze

bi tane daha vardı onu bulamadım.los angelesta bi grup digital militan sınırlı bi meskendeki bütün ses, görüntü ne yayını varsa kesiyolar. tabi millet "la noliyi?" diye sokağa dökülmeye başlayınca sonra bunlar da oturup filme alıyolar bu insanları . medya bağımlılığı hesaaabı eleştiriler meleştiriler işte neyse ama bulamadım onu. bilen duyan varsa şeyetsin.
bu ara hep tekel işçileri konuşuluyo ya ordan akıma geldi bunlar.

gaynak: 1968

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder