Bittim gözün aydın

aklıma hiçbi şey gelmiyo. turgut özalla ve semra özalın vidyosu varmış ona baktım şimdi. aklıma hiçbi şey gelmiyo çünkü. bi de mayspiyes şarkı emicisi çalışmıyo. zamanında çalışıyodun şimdi noldu da çalışmıyosun acaba? yeni ve güzel şarkılar. bi de kar yağıyo hep. çarşamba köyüme geri dönücem. inşallah ekranlı koltukları vardır 15 saat film izlerim. uyuyamıyorum çünkü. topkekten de tiksindim edirne istanbul hattı yüzünden. bilemiyorum aklıma hiçbi şey gelmiyo. bir sürü kitap aldım tez yazıcam marksizm hakkında ama ondan da tiksiniyorum bazen. imparatorluk kitabını da aldım nihayet m. hardt ve antonio negri nin pek sevilen eseri. her gün 1 demlik çay yapıp 2 bardak içtikten sonra döküyorum. mis gibi demler belediye kanalizasyonuna karışıyo. memleketimin enerjisini boşa harcıyorum. bi de konserve türlü alın. azcık soğanla patates haşladıktan sonra tencere dökün, salça ve baharat ekleyin, bi yarım saat pişirin, yaz türlüsüyle yazı getirin. aklıma hiçbi şey gelmiyo çünkü. afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder