İzlanbot












kiriş: sosyal medya araçları

Doğru zamanı bekliyordum yazmak için ve o zaman bu zaman. neden bu zaman? çünkü no i dooont have aa guuun (kört kobeynin sesinden hayalet) benim kompüter yok hala ama alacağım bir sosyal medya işi varımış onun için tivütır filan açmak sosyal medya araçlarını kullanmayan birisini napsınlar. ben en son feysbukta kaldım çünkü ondan sonraki soru sormacaydı tweeterdı bok püsür kullanamıyom her dk güncellemen lazım, takip etmen lazım, ilgimi yoğunlaştıramam ben. ilkele saygım saygım daha bi arttı. iş aramak şu an asli görevim o süreçte bile canım oduncu, boyacı, tamirci filan olsam da olur ya mayışı siktir et diyorum. orta halli bi esnaf ailesi kurup geçindirmek tek dileğim. sosyal medya araçları ve okan bayülgenden tiksinmeye başladım. ne nereye gidiyor nasıl oluyo. bu konuda tek gözlemlediğim şey bu tip teknolojik gelişmeler bi anda ürer (feysbuk, tivitır, soru sormaca, yer bildirmece, gugılpılas) sonra hepsi tek bi organizmada birleşir. ayfondörtlere filan sıkıştırıyolar hepsini al gülüm güle güle kullan hesabı. karşı değilim, ilgisizim. ben bişeylere karşı olamıyorum en son linkin parka karşı yürüttüğüm mücadele zaferimle sonuçlandı B)

reklamlar:

askerden gelince 28 dklık reklamlar görmeyince şaşırdım reklam şeyi kısalmış aslında gene şikayet ediyo herkes ama ben klasik medya araçlarından yanayım hala (televizyon işte ne olcak) ben neslimden geri kaldım biraz. şimdi neyse de torunlarım beni dinleyin, ilerde benimle alay ederseniz pipinizi çakmakla yakarım.
bi de kenarda kronometre işliyo ya sanki daha hızlı geçiyomuş gibi zaman. televizyonu seviyom. en son leyla ile mecnuna sardım son bölümlerinden başladım izlemeye sonra dizi bitti baştan vermeye başladılar allaaaahh fiuuvv fiuuv diye ismail abi ıslığı öttürmeye başladım. ismail abi dedim özellikle diziden kahramanlara örnek verdim ki bilmeyen izlemeyen varsa iyice tiksinip izlemesin diye :) az değilim ben de haa :)
kendini böyle öven insanları düşündüm hoşuma gitti. dünyada bazı durum ve olaylar var ki bana çok uzak hep karşılaştığımız şeyler ama baya uzak yani ama kendime uyarlayınca çok değişik geliyo.
ama dizi güzel dizi. onur ünlü projesi olduğunu ilk izlediğim de anlamıştım. ama dizi güzel dizi. tam yazlık absürd işte kafa yormuyo. annem de izliyo ben izlerken : "ne bu hep deliler?" diyo ama seviyo artık. en son gel uyuma behzat ç. de var bu akşam dedim hani dedi hemen oturdu. annemle televizyon izlemeyi seviyorum. müzik zevki dedemden gelmişse, televizyon zevkimi de ondan aldım diyebilirim herhalde. geçen 30 gün gece yi izledik, ondan önce vampirli meşhur filmi izledik onlara da kızıyo ecik böcük diyo ama izliyoz seviyo baya.
slogan: "her dede biraz sapıktır."
mafia shoes grup ismi olarak çok güzel.
ben buldum.
törkiş çiks:

bugün ne giysem? i izliyorum. o kadar.


kadına şiddet:

son günlerde kadınlara yönelik şiddet olayları, psikopat kocaların cinayetleri eziyetleri bilmem neleri (virgülü kullanmak mecburi değil ya o yüzden bu blogu çok seviyom) neyse işte bu toplumsal hassasiyet güzel herkes konuşsun tartışsın o derece ilkelliğe ben de biraz agresif olmama rağmen karşı değilim sonunda bütün erkekler pişman olur bu allahın ademoğlu üzerindeki sınavı herhalde ama benim anlamadığım çözüm önerileri bunca güzel hassasiyete rağmen çok geçici ya da basit görünüyo bana ki çok şaşırıyorum. mesela erkeği kadından uzak tutmak için en son mültecilik yani başka ülkeye gönderme önerisini bile gördüm ve yine şaşırdım. bu sorunun kökenine yönelik bi çözüm müdür allah aşkına? hadım etmek filan da var hatta onlara değinmiycem. bi de hukuki yollarla uzaklaştırma, 500 metreden fazla yaklaşmama falan filan bunlara ben anlam veremiyorum. bu hırsızlık değilki çalana 5 yıl 10 yıl versen. bu daha kapsamlı derin bi mevzu. yani içinde cinayetten tut bi çok sonuca götürecek şey barındıran bi olay. çözümü bunlar olmamalı. sorunun nedeni olan erkeği iyileştirmek ya da ıslah etmek hadi onları geçtim erkekler neden böyle davranıyo diye sorup işte toplumsal baskı, ataerkil toplum yapısı vidi vidi diye klişe cümleler kuranı bile görmedim bu tartışmada. bu manyaklar neden böyle davranıyo bunları nasıl ıslah ederiz yolundan gidilmeli. biz erkeğiyle kadını pek barışık bi toplum değiliz sanırım. sürtüşmeler üzerinden ilerleyip birbirimizi seviyoruz. bizi mutlu edenle pek geçinemiyoruz canımız sıkılıyo hemen. mücadeleci bi yapımız var.
derdim cinsimi aklamak filan değil ha aman diyim.

spor:

adonisim var benim :) piçlik yapıp resmini koycam iyice büyüsün bi. seksli blog oluruz.
ayrıca fener küme düşsün amk 500 trilyar borç yazılsın -75 le başlasınlar. sahaya inmeye de iyice alıştılar heaa hemen eyoooo.
yüzmek en güzel spor ama denizden çıkınca milf teyzelerin bakışlarını üzerimde hissediyorum. beni utandırıyolar.

yabancılık:

ben e2deki talk şovları izleye izleye iyice amerikan gündemine hakim oldum. banane pampişlerden benim güldürü kaynağım wienerın pipisi, arnold şıvarzenegerin latin manitası ve obamanın sağlık paketi.
ayrıca komşide ekonomi ters döndü. üzüldüm yunanlılara ısınmaya başladım gibi. ben hakkaten safım ha. hemen inanıyorum bişey olunca biri düşünce hemen kurtarasım geliyo üzülüyorum. sonradan kendi kendime hemen de inandın nedir bu ya diyorum telkin ediyorum sonra gene üzülüyorum.

arap baharı dedikleri ben gene askerdeyken oldu olaylar tahrir meydanı herkesi ağlattı filan ben eğitime filan çıkıyodum o ara neyse işte güzel oldu. batıdan çatırtılar geldikçe doğudan da güzel şeyler geliyo. "en nihayetinde burjuva demokratik devrimi değil mi yeaa nesine seviniyoğuz" diyenin ağzına veresim geliyor başka bi analiz derdim yok devrim konusunu kişisel blogumda hazırladım isteye baksın link dahi veremiycem yollu devrim başlığına bakınca bulursunuz başım ağrıyo da hafiften. neyse ben, ister ilahi adalet deyin, ister diyalektik deyin, isterseniz şahsi tecrübe deyin bütün bunlara bakınca evet lan sıra gene doğuda diyorum, bütün kaynaklar, kutsal kitaplar, bilimsel veriler, eedebi metinler bizi işaret ediyo ve arap bacıları abileri. az kaldı az.. cengizin bağdata yaptığından beter olucaksınız. keşke olmasanız bize yapılana aynı şeyle karşılık vermesek ama kader, olgu, tecrübe, intikam hangisini beğenirseniz seçin ama yakın gelecekte evlerinizde rahat uyuyamıycaksınız bro.
ve asıl derdim benim bu arap baharı iyice half life gibi oldu sanki. muhaliflerle ilgili haberlerde vidyolar görüyorum hep bi boşluğa rastgele mermi yağdırmalar,pikapların üstünde ağır makinalı silahlar, havanlar filan görüyorum. silahını seçen allahuekber deyip atlamış sokağa. orduda korkuyo herhalde lan bunlar iyice kafayı yedi diye iyice geri çekiliyo ama hala sıkıyo abiler. ama bi tane gördüm bütün anlatmak istediğimi özetlemiş işte o vidyo üşenmeden:
bulamadım laan :( izleyen bilen varsa koysun lan.
adam bazukayla ateş ediyo 1 metre önündeki duvarda patlıyo.
allahtan ölmemiş yoksa gülmezdim bu kadar.

özledim O'nu:

özgürün toplum kurallarını ve aile ahlakını hiçe sayan davranışlarını, keremin vites yükselterek hızlanan gülmesini, yiğitin anlamadığım şekilde sempatik "yarrak" deyişini, sevdiceğimle yemek yemeyi düşününce içimde bişeyler oluyo.

o zaman bir şiyirle bitirelim. artık birey olarak yaptığım işlerin reklamını yapcam sahiplencem.
çok para istiyorum evime tahtarevalli kurduracak kadar çok para istiyorum.
çok para! ahhaahaahahaaa!!!

gökdelenler üzerinde bir martıyım
hatta yolum geçmez gothamdan
ama nasıl konuştuğumu bilmiyorum
haberim yok kendimden
uçtuğuma eminim

gökdelenden portakal atan adam
ispanyolca sever aşk filmlerini
mucidi yüksek mühendis karıncalardan
cam siliciler kuşlara yem verip
78. kattan sarkan.

damda flu bile düşününce.net
balkonda aşk başka TIR
göğsümde çarpan
kalbine mürekkep damlatır
ya da kanıtlar sunar bir Cuma incilden

karar vermeye nasıl karar verilir?
önce incir ve çok faydalı bir terkip
benimle ol, sevgi kozmik felaket evet
seni seçtim demekse
öl ya da kabul et
kabetullahın tamirinde hakemlik
zor
oldu mu?

3 yorum:

  1. allahıma senin yazılarını okumak benim için ihtiyaç lan çok keyifleniyom gel artık yarrak

    YanıtlaSil
  2. işişişişişişişişişiş lazım brolar

    YanıtlaSil