İmkansız vol2



MADDE 1.
Güzel gül canım. Sen güldükçe keyfim yerine gelsin, gözüm parlasın böyle.

MADDE 2.
Patates kızların da güzel güleni var ama sen güzel ol ya. En azından yolda bizi elele gören yakışıklılar böyle dünyanın adaletini sikeyim diye küfür etsin.

MADDE 3.
Üniversite de olabilirsin ama işin gücün olsa daha iyi ya böyle organizasyon şirketinde genç yaşta büyük işler başaran potansiyelli iş kadını hesabı veyahut bizim televizyon sektöründe oluver

MADDE 4.
Galatasaraylı olacaksın

MADDE 5.
İnternetle haşır neşir olsan iyi olur,

MADDE 6.
Madem imkansızı istiyoruz araban da olsun be güzelim, balım, çiçeğim. Bu yaşta araban varsa paranda vardır zaten hayatım benim.

MADDE 7.
Dudağın büyük olmak zorunda. Gözlerinin rengi pek ilgilendirmiyor beni ama daha hiç renkli gözlü kız arkadaşım olmadı şöyle bi yeşil iyi gider. zayıf olma ama balık etli de olma yani. götün memen olsun kızsın sen. kızlarda çirkin el ve ayağa tahammülüm yok güzel olsunlar ve mümkünse sürekli ojeli. güzel güleceksin demiştim dimi ?

MADDE 8.
Böyle şahane biri olduğuna göre çokta akıllısın sen.

MADDE 9.
Bilimum kağıt oynunu güzel oyna. tavla. hatta beraber briç kursuna yazılalım ama bil işte en azından kanlı kingte çık yani.

MADDE 10.
Müzik bilgin benden iyi olsun bi kere

MADDE 11.a
Erkek kankan olamaz, hatta arkadaşın bile olamaz anca benle çok samimi olursa arkadaşındır. Güzel güzel arkadaşların olsun ki bizimkilere de ekmek çıksın.

MADDE 11.b
Arkadaş demişken benim arkadaşlarım Türkiye mozaiği gibidir ben nasıl çoğuyla hiç ortak noktam olmamasına rağmen süper anlaşıyorsam senden de aynı performansı bekliyorum, hepsini seveceksin.

MADDE 12.
Minimum küfür et. Etme demiyorum tabi ki yeri geldi mi söv ana avrat.

MADDE 13.
Fena güleryüzlü ol. Ortama neşe saç. Uzaktan gelirken bana el salla.

MADDE 14.
Kıyafet konusuna hakim olmaman düşünülemez. Belli bi tarzın olmasın bi gün belüstü pantolon yapmışken öbür gün harika bi tişört dar kotla göreyim seni.

MADDE 15.
Kitap okuma alışkanlığını bir türlü kazanamadım sen de okumasan olur.

MADDE 16.
Film ve dizi konusunda geniş bi yelpazen olsun. Şu filmi nolur izle diye yalvar bana.

MADDE 17.
Masaj yapmayı bilsen iyi edersin..

MADDE 18.
Hadi yine iyisin şahane yemek yapmasan da olur, genciz güzeliz paramız var bi de sana bulaşık mı yıkatacağım ?

MADDE 19.
Sporla ilgili bi olayın olsun. Tenis olur, sörf olur, bisiklet olur ama bi sporu çocukluğundan beri yapıyor ol.

MADDE 20.
Eğlence çok önemli benim güldüğüm herşeye o güzel gülüşünle eşlik et. Gülmek önemli bak kaçıncı defa söylüyorum. Böyle yanlız kaldığımızda gözümden yaşlar gelene kadar güldür beni.

MADDE 21.
Din, aile, gelenek görenek konularına bakış açımız aynı olsun. ailemle anlaşman önemli bir de çerkezsen var ya.

MADDE 22.
Sen yoksun di mi lan ? Harbiden olamaz senin gibi şahane bir kız :(

5 yorum:

  1. yok tabiki amk . al sana kız (NAH YAPIYORUM)

    YanıtlaSil
  2. herşey tamam da galatasaraylı ve kanlı king olayındayım ben sen normalinde cıkamazken kız kanlısın da cıkıcak hayır boyle kız profili zaten az etrafta bide galatasaraylı olsun diyosun ulan zaten nerde patates kızlarla tanıssam galatasaraylı cıkıyolar sınırlama kendini boyle bu konuyu uzun uzun ozelde konusalım adayları sıralıyım ben sana :D

    YanıtlaSil
  3. kanka maddelerde eksikliğe gidebilirim bulsan bulsan sen bulursun bana bu kızı :D

    YanıtlaSil
  4. ya mert bisiktir git beşiktaşlı kızlar manken sanki amk... böylece konuyu bambaşka bi platforma taşırım

    YanıtlaSil
  5. amk 250 kiloluguna denk gelmedim hiç :D maddelerde değişikklik yap son halini bana gonder elemeleri yapıp adayların face adreslerini sana fakslarım panpiş :D

    YanıtlaSil