half-life




dün gece sabaha kadar nacarlarda 7-8 kişi poker oynadık. tabi ki ferhat kazandı ben 3. oldum. dün uzun zaman sonra anne tavsiyesi aldım. tavsiye aldım derken annemle oturup sorunlarımı paylaşan modern erkek değilim tabi ki ayrıca sorun dediğin nedir ki. bu ara çok para harcıyosun dedi sadece ben de gidiyo işte anne harcamadan da olmuyo dedim. sanırım öyle ya da böyle bi ilişki yaşama vaktim geldi, trip atmak ve ilgi göstermek istiyorum.

herşeye rağmen güleryüzlü, mutlu, pozitif olmam ve iyi hissetmem süper bişey. herşeye rağmen dediğime bakma aslında hayat güzel lan, özellikle gülmek.

saat 12.03
location taksim
çalıştığım için yazıyı 1 saatten fazla süredir yazmaya uğraşıyorum
google'da arattığım son şey patito feo jenerik müziği
sabah 9'dan beri içtiğim sigara sayısı 2
yarın akşam hamama gitçem
tam olmadı di mi ?

selamlar.

1 yorum:

  1. freudyen analiz yapiyim mi uzun süredir entelektüel bilgi paylaşımı yapmıyorum çünkü doğdumuzdan beri yarımız yalnızlıktan farklı olarak anneden kopmuş kendi kendine hükmedemeyen koptuğu gövdeye ilişip huzur bulmak isteyen eksikleriz.bu yazıda anneni belirtmenin sebebi de aslında bu olabilir gizil bir gönderme.
    ayrıca bana iş aramıyosun değil mi?

    YanıtlaSil