imkansız


insan tatildeyken kafasından milyonlarca şey geçiyor. bunlardan biri de "ben nasıl biriyle evlencem lan ?" . kafamda bir sürü şey var. hiçbirinin de olacağını düşünmüyorum ama bunları yazmaya karar verdim :D

1- Fantastik sinemaya biraz ilgin olsun hayatım. Fantastik filmlere babam gibi yaklaşma "gerçek dışı" deme .

2- Lord of the Rings, star wars filmlerine tap. Jar Jar karakterinden nefret et. "neden bu filmde var bu" falan de .

3- animatrix, matrix, fight club, inception'ı çok beğen. çöz ! 4-5 kere izlemiş ol.

4- Hiç izlemediğim, haberimin bile olmadığı filmleri bana getir. İzliyim, şoka gireyim. "Hayatımın filmlerinden biridir lan bu " diyeyim.

5- elektronik müzikle haşır neşir ol. bu tür müziklerde "sample" kullanılması gerektiğini savun.

6- Daft Punk'ı çok sev. Elektronik müzikte devrim olduğunu düşün.

7- Ona "club soda bizim şarkımız olsun mu" dediğim zaman bu öneriye büyük bir mutlulukla "evet" cevabını ver.

8- Film konusunda olduğu gibi hiç bilmediğim müzikleri bana sunabil. plak falan al bana hatta. bende seni mücevhere boğayım.

9- TURNTABLE KULLANABİL ! (bu madde 10 madde değerindedir)

10- Plak kovala.

11- İyi yemek yapabil ( bunu öylesine yazıyorum sanki )

12- Fena güler yüzlü ol. ortama neşe saç. uzaktan gelirken bana el salla.

13- Facebookta özlü sözler paylaşma. Özellikle kadınların erkeklerden daha üstün olduğunu saçma kelime oyunlarıyla gösteren sözleri asla paylaşma. sakın sakın

14- Minimum küfür et.

15- Espiri anlayışın olsun. Benimle paralel olsun. Onun güldüğüne ben benim güldüğüme o gülsün. o dediğim sensin canım

16- Amele amele dövmelerin olmasın. ama dövmen olsun yine de.

17- erkek arkadaşlarından bahsetme sakın canım.

18- kız arkadaşlarının erkek arkadaşlarıyla yaptıklarıyla da pek ilgili değilim. genelde şaşırmıyorum zaten. numara çakıyorum. o yüzden onları da anlatma

19- bandana tak kafana . böle güzel bağla ama. 90lar modeli gibi değil.

20- önerilerime kulak ver. "şu kızın üstündeki şey ne güzel sende ondan alsana " dememin sebebi o kızı beğenmem değil onun üstündeki şeyin adını bilmiyor olmamdır . bunu anlayacak kapasitede ol . "git onunla takıl o zaman" diyip 5 dakika trip atma.

21- kuzey avrupalı kızılı saçların olsa süper olur ama olmaz biliyorum. :(

22- sen yoksun di mi lan. böyle biri yok.

2 yorum:

  1. "böyle biri yok" diyerek yazmış olduğun 21 maddeye yazık etmişsin. acı ama gerçek: öyle biri yok.

    YanıtlaSil