şöhret

Ufakken yani böle ortaokul zamanında mesela hep şöhret olacağım dönemi beklerdim.Bu yolda hiçbirşey de yapmazdım.Yani her insan kendini özel hissettiğinden herhalde böle bi durum var insan şöhret olacağından emin olarak hayatına devam ediyor.Git bi futbol altyapısına gir yada gitar filan çal di mi? yok aga hiçbişey yapmadım.(lan bari ajansa gireydim)

Herneyse şöhret dalgasının benden geçtiğini ilk olarak Arda Turan gerçeğiyle anladım.Sonra Daisy Lowe diye aşk beslediğim bi kız var onunda 89'lu olduğunu görünce yatağa yatıp ağladım biraz.Yani dostlar ben 87'li bi genç olaraktan şöhret trenini kaçırmış bulunuyorum.Bu yazıyı okuyan 93-94-95 kuşağı arkadaşlar gitar çalın,manken olun falan işte böle güzel şeyler yapın.sonra dizilerde oynarsınız..



kızda bu işte..düşün benden 2 yaş ufak kardeşim var evde böle geziyor..!

1 yorum: